نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
مجموعه‌ ی کمیک و طنز “شوخی های توتو” منتشر شد
کد مطلب: 1001122 تعداد بازدید: 1736 تاریخ انتشار: 1394/06/04 00:00
چاپ خبر
ارسال
مجموعه‌ ی کمیک و طنز “شوخی های توتو” منتشر شد

تبریز تونز

مجموعه‌ ی کمیک و طنز “شوخی های توتو” منتشر شد

تبریز تونز به نقل از شیرین طنز :

مجموعه چهار جلدی «شوخی های توتو» تألیف تیئری کوپه با ترجمه نیلوفر اکبری توسط انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش تبریز تونز به نقل از شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش؛ مجموعه «شوخی‌های توتو» که به تازگی توسط انتشارات سروش به چاپ رسیده، مجموعه‌ای کمیک و طنز است که ویژه کودکان دوره پایان دبستان نوشته شده و بناست فضایی شاد و مفرح را برای کودکان تصویرسازی کند.

توتو پسربچه‌ ای بازیگوش و حاضرجواب است که با هم‌ سن و سال‌ هایش تفاوت داشته و دوست دارد سر به سر اطرافیانش بگذارد. توتو مثل «نیکولا کوچولو» از شخصیت‌های شناخته‌ شده ادبیات کلاسیک فرانسه است که فیلم ‌ها و انیمیشن‌ های زیادی براساس شخصیت او تولید شده است.

در جلد اول کتاب، توتو در محیط مدرسه با معلم و همکلاسی های خودش شوخی می کند و با رفتار و گفتارهای جذاب خود زمینه شادی و خنده مخاطبان را فراهم می آورد. در این جلد داستان های کوتاهی چون «اسم من توتو است»، «سوال هایی برای یک قهرمان»، «آدم بی استعداد»، «کله گنده»، «تابوت» و … نوشته شده است.

در جلد دوم که «حاضر جوابی» نام دارد، توتو با معلم، پدر و مادر، همکلاسی و حتی همسایه خود شوخی کرده و با حاضر جوابی نسبت به سوالات آنان لحظات شادی را ایجاد می کند. در این جلد هم داستان هایی چون «اسم پدر»، «حقت بود که سیبت این طوری شد»، «کی می داند او کیست»، «بد غذا خوردن»، «باغ وحش» و … روایت می شود. در جلد سوم و چهارم این کتاب هم شوخی های توتو در تعطیلات و شوخی های معرکه توتو روایت می شود که هر کدام با زبان ساده و کودکانه افکار و اعمال این پسر بازیگوش را به تصویر می کشد.

تصاویر کتاب ها از دیگر ویژگی های این مجموعه است. تصویرساز این کتاب سعی کرده با ایجاد تصاویری از شخصیت های داستان کودکان را در درک بهتر قصه های توتو یاری کند.

مجلدات مجموعه ۴ جلدی «شوخی های توتو» با شمارگان یک هزار نسخه به صورت تمام رنگی منتشر شده اند و هر جلد با قیمت ۸۰ هزار ریال به چاپ رسیده است.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط