نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
انتشار کتاب-پرشین‌ کارتون 3-
کد مطلب: 1001137 تعداد بازدید: 3123 تاریخ انتشار: 1394/06/09 23:48
چاپ خبر
ارسال
محسن ایزدی، نعیم تدین، یحیی تدین، محمدرضا ثقفی، علی جهانشاهی، نازنین جمشیدی، بزرگمهر حسین‌پور، هادی حیدری...

تبریز تونز

انتشار کتاب «پرشین‌ کارتون 3»

کتاب «پرشین‌ کارتون 3» که سومین جلد از مجموعه کتاب‌های گروه پرشین‌کارتون است، منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، این مجموعه شامل کارتون‌ها و کاریکاتورهای 20 نفر از نام‌آوران عرصه‌ی کاریکاتور مطبوعات در سال‌های اخیر است.

در بخشی از مقدمه‌ی این کتاب آمده است: «با توجه به رویدادهای پنج‌ سال گذشته، محتوای بیشتر کارتون‌ها از نقدهای صرفا سیاسی فاصله گرفت و بیشتر به‌ سوی موضوعات اجتماعی و اقتصادی کشیده شد. دو حوزه‌ای که بیشترین اتفاقات و سوژه‌ها را در خود جای داده بودند. کتاب «پرشین ‌کارتون 3» شامل گلچین آثار شماری از پرکارترین کارتونیست‌های مطبوعاتی ایران طی نزدیک به شش‌ سال گذشته است. آثار این مجموعه در چند روزنامه و مجله منتشر شده و حاوی کارتون‌هایی است که رویدادهای این چند سال را منعکس کرده‌اند.»

محسن ایزدی، نعیم تدین، یحیی تدین، محمدرضا ثقفی، علی جهانشاهی، نازنین جمشیدی، بزرگمهر حسین‌پور، هادی حیدری، علی درخشی، کامبیز درم‌بخش، جمال رحمتی، کیوان زرگری، حسین صافی، سلمان طاهری، مهدی عزیزی، حسن کریم‌زاده، احسان گنجی، ابوالفضل محترمی، فیروزه مظفری و سعید نوروزی 20 کارتونیستی هستند که برگزیده‌ی آثارشان در این کتاب گردآوری شده است.

گروه «پرشین ‌کارتون» گردآورنده‌ی این مجموعه‌ است و پیش از این نیز دو کتاب دیگر در سال‌های 1386 و 1388 با همین عنوان منتشر کرده که با استقبال مخاطبان مواجه شده بود. یحیی تدین، هادی حیدری، کیوان زرگری و حسن کریم‌زاده گروه «پرشین‌کارتون» را تشکیل می‌دهند.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط