نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی تبریز
کد مطلب: 1001182 تعداد بازدید: 2808 تاریخ انتشار: 1394/06/23 15:19
چاپ خبر
ارسال
ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی تبریز

ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی تبریز

 

ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی تبریز با حضور بیش از ۲۴۰ هنرمند از سراسر ایران در تاریخ ۲۳ شهریور ماه سال ۱۳۹۴ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز فعالیت خود را آغاز می‌کند.

در طول برگزاری نمایشگاه علاوه بر ۲۵۰‌غرفه از صنایع دستی ۳۱‌ استان کشور، برنامه‎های جنبی مختلفی نیز برپا می‌شود. برگزاری روزانه یک کارگاه و نشست تخصصی با موضوعات بسته‌بندی صنایع‌دستی، صنایع ‌دستی و بازاریابی، سفال، نقره و چاپ باتیک بخشی از این برنامه‌ها به شمار می‌رود. همچنین، سالن‌ها و فضای باز نمایشگاهی، این پنج روز، شاهد برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری است که می‌توان از اجرای موسیقی محلی توسط هنرمندان شهرهای مختلف و اجرای مراسم آیینی و نمایشی از آداب و رسوم قومیت‌ها به عنوان تعدادی از آنها نام برد. علاوه بر این، نمایشگاهی از عکس و پرده‌خوانی و نقالی نیز بر محتوا و غنای ششمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خواهد افزود.

حضور مراکز علمی و پژوهشی از جمله نقاط قوت این نمایشگاه به شمار می‌رود که در کنار برگزاری ورک‌شاپ‌های گوناگون تخصصی می‌تواند به اثرگذاری این نمایشگاه در رشد دانش محور صنایع دستی کشور منجر شود. حضور اصحاب رسانه‌های دیداری و شنیداری و نیز مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی نیز امری است که نویدبخش نفوذ گستره صنایع دستی در تمامی ابعاد جامعه باشد.

این نمایشگاه که به همت اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی برگزار شده است از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۷ شهریور از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز آماده بازدید شهروندان و علاقمندان است.

تبریز تونز

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط