نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
شماره ی چهار و نیم نشریه ی طنز «قمپزنامه» منتشر شد+دانلود
کد مطلب: 1001201 تعداد بازدید: 1667 تاریخ انتشار: 1394/06/30 22:37
چاپ خبر
ارسال
شماره ی چهار و نیم نشریه ی طنز «قمپزنامه» منتشر شد+دانلود

شماره ی چهار و نیم نشریه ی طنز «قمپزنامه» منتشر شد+دانلود

تبریز تونز به نقل از شیرین طنز

شماره چهار و نیم «قمپزنامه» که گزیده‌ی آثار طنزپردازان استان قم را در بر می‌گیرد پس از وقفه‌ای در روند انتشار، مجدد منتشر شد.

به گزارش تبریز تونز به نقل از شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قم، در این شماره «قمپزنامه» گزیده‌ای از آثار ارائه شده در پنج محفل پیشین طنزپردازان استان قم که به نام «قمپز» شناخته‌شده‌، منتشر شده‌است. در این شماره و در بخش «سرقمپزنامه» یادداشتی از سعید بیابانکی منتشر شده‌است و در بخش «مقال قمپزی» متنی از مجدالدین معلمی رئیس حوزه هنری استان قم با عنوان «رفقا رعایت کنید!» منعکس شده‌است. در بخش آثار طنزپردازان استان نیز اشعاری از: ریحانه سادات ابوترابی، حسن بشتاب، صامره حبیبی کارگر، حسن خسروی وقار، سید جواد میرصفی، علی اصغر سلیمانی، طیبه خوش لهجه، لعیا اعتمادی، سید محمد حسینی، محمد حسین مهدویان، حسن رحمانی نکو، مصطفی فاطمی و مهدی پرنیان به چشم می‌خورد.

 

آثار منثور محمد رضا دارابی‌نیا، افسانه بختیاری‌نژاد، رضا عبدیایی و محدثه نجف‌زاده نیز در این شماره از قمپزنامه منتشر شده‌است. «ته قمپزنامه» این شماره را محمد غفاری مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری قم نوشته‌ و خواندنی‌های ادب فارسی نیز به سلیقه‌ی محمد فرزاد انتخاب شده‌است. از دیگر بخش‌های قمپزنامه چهار و نیم مصاحبه با امید مهدی‌نژاد مهمان – کارشناس محفل هفتم قمپز و «ورانداز» است که تصاویری از ۵ محفل برگزار شده قمپز را در بر می‌گیرد. این دو بخش توسط محمد مهدی بهمنی تهیه و تنظیم شده‌است.

نشریه قمپزنامه، ویژه‌نامه داخلی دفتر طنز حوزه هنری قم است و آثار برگزیده‌ی محفل طنزپردازان استان قم را شامل می‌شود.

شماره شهریور ماه 94 کلیک نمایید

تبریز تونز

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط