نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
اختتامیه ششمین سالانه جشنواره سراسری کاریکاتور ایران آینده در افق ۱۴۰۴
کد مطلب: 1001209 تعداد بازدید: 1927 تاریخ انتشار: 1394/07/01 15:37
چاپ خبر
ارسال
اختتامیه ششمین سالانه جشنواره سراسری کاریکاتور ایران آینده در افق ۱۴۰۴

اختتامیه ششمین سالانه جشنواره سراسری کاریکاتور ایران آینده در افق ۱۴۰۴

 

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی از برگزاری مراسم اختتامیه ششمین سالانه جشنواره سراسری کاریکاتور با حضور مهمانان کشوری خبر داد.

به گزارش تبریز تونز به نقل از  شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، میثم مرادی‌ بیناباج گفت: اختتامیه ششمین سالانه جشنواره سراسری کاریکاتور ایران آینده در افق ۱۴۰۴ در محل سالن اجتماعات بانک ملی با حضور کارتونیست‌ها از سراسر کشور با معرفی برگزیدگان برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی افزود: در مراسم اختتامیه این جشنواره که با حضور احسان نمازی‌زاده مدیرکل امور دولت، معاونت امور قوا و شوراهای دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، داود ضامنی معاون برنامه‌ریزی، نظارت و ارزشیابی امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری و جمعی از هنرمندان کارتونیست از سراسر کشور برگزار می‌شود، جوایز برگزیدگان این جشنواره اهدا خواهد شد.

مرادی اظهار داشت: از برنامه‌های جنبی این مراسم اجرای موسیقی مقامی توسط اساتید استان، اجرای استندآپ کمدی و برگزاری نمایشگاه آثار است.

وی یادآور شد: نمایشگاه سالانه جشنواره سراسری کاریکاتور حوزه هنری استان از ابتدای تیرماه امسال با انتشار فراخوان کار خود را آغار کرد و با پایان یافتن مهلت ارسال آثار ۳۷۱ اثر کاریکاتور از سطح کشور به دبیرخانه این جشنواره رسید که این آثار در چهار مرحله، داوری و در نهایت از بین ۱۵ اثر، ۱۰ اثر شایسته تقدیر نقدی و سه اثر برگزیده انتخاب شد که با مشخص شدن نتایج در یکم مهرماه به کار خود پایان خواهد بخشید.

تبریز تونز

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط