نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
حیوانات در زیر زمین
کد مطلب: 1001225 تعداد بازدید: 2444 تاریخ انتشار: 1394/07/06 23:29
چاپ خبر
ارسال
حیوانات در زیر زمین، مجموعه ایست در برگیرنده بیش از 20 کاراکتر حیوانی

حیوانات در زیر زمین

حیوانات در زیر زمین، مجموعه ایست در برگیرنده بیش از 20 کاراکتر حیوانی که به وسیله خطوط و نقشه های شبکه ریلی زیرزمینی لندن در سال 1987 توسط پل میدلویچ خلق شدند و تا امروز در موارد مختلف مورد استقبال قرار گرفته اند. این طرح ها (که به عنوان پروژه حیوانات در زیر زمین نامیده میشوند) تا امروز با هوشمندی در گرافیک محیطی مورد استفاده قرار گرفته اند، به عنوان مثال در سال 2003 شرکت تبلیغاتی مک-کن اریکسن در یک مجوعه پوستر برای تبلیغ باغ وحش لندن از این طرح ها استفاده کرد و در همان زمان این حیوانات خطی، در تلویزیون لندن و روزنامه هایی چون گاردین نیز خودشان را نشان دادند.

سازمان بین المللی حمایت از حیوانات در حال انقراض نیز در آوریل 2008 به حمایت از این طرح ها برای استفاده در مترو های لندن پرداخت که بیشترین توجه را نصیب به فیل و وال داشت. شکار فیل درکانادا، قاچاق عاج فیل و توضیحاتی اینچنینی از مواردی بودند که در کنار هر تصویر قار میگرفتند. همزمان این طرح ها در روزنامه و سایت مترو لندن نیز منتشر شدند. کلیه حقوق این پروژه، اعم از تصاویر و تایپ فیس ها همگی متعلق به مترو لندن میباشد.

در وبسایت رسمی این مجموعه، شما علاوه بر دیدن تمام تصاویر خلق شده میتوانید در جریان آخرین اخبار در ارتباط با این تصاویر قرار بگیرید.

[http://www.animalsontheunderground.com]



برای مشاهده عکس ها در اندازه اصلی و نمایش اسلاید، روی تصاویر کلیک کنید.
TabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تون
انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط