نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
فراخوان دومین مسابقه عکس و کاریکاتور حمل و نقل جاده ای
کد مطلب: 1001236 تعداد بازدید: 2734 تاریخ انتشار: 1394/07/10 03:45
چاپ خبر
ارسال
آخرین مهلت ارسال آثار ۱۵ آبان ماه 1394 می باشد .

فراخوان دومین مسابقه عکس و کاریکاتور حمل و نقل جاده ای

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی از فراخوان دومین مسابقه عکس و کاریکاتور حمل و نقل جاده ای خبر داد.

به گزارش تبریز تونز به نقل از  شیرین طنز، به نقل از گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد وحدتی فرد گفت:دومین مسابقه عکس و کاریکاتور حمل و نقل جاده ای با هدف معرفی حمل و نقل عمومی بین شهری و کارکردهای آن ، ایجاد ارتباط هنر و حمل و نقل و استفاده از نگاه تیزبینانه هنرمندان عکاس و کاریکاتوریست ها برای به تصویر کشیدن زوایای پنهان حمل و نقل و برگزار می شود.

وی در خصوص موضوعات این مسابقه اظهار کرد: آرامش در سفر، رانندگی مطلوب، اقامه نماز در راه، تردد عابر پیاده در حاشیه راه ها، ایمنی موتورسوارها، حمل بار ایمن با با وانت بارها، گذشته، حال و آینده حمل و نقل عمومی، حمل و نقل و توسعه با محوریت مسافر، زائر، جاده و حمل و نقل از جمله موضوع های عنوان شده برای این مسابقه است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی ادامه داد: موضوع ویژه این مسابقه نیز “حمل و نقل مشهد مقدس با نگاه پایتخت فرهنگی جهان اسلام ۲۰۱۷” است.

رییس برگزاری دومین مسابقه عکس و کاریکاتور حمل و نقل جاده ای مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه را ۱۵ آبان ماه امسال بیان کرد و گفت: نتایج این مسابقه ۱۰ آذرماه اعلام و از برگزیدگان در مراسمی در ۲۶ آذرماه، روز ملی حمل و نقل و رانندگان با اهدای هدایای نقدی تقدیر می شود.

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط شرکت در این مسابقه با شماره های ۳۷۶۵۰۱۶۵ – ۰۵۱ و ۳۷۶۵۰۱۶۷ – ۰۵۱ تماس بگیرند و یا به پایگاه اینترنتی این اداره کل به نشانی www.razavirmto.ir مراجعه کنند.

تبریز تونز

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط