نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
ارسال ۸۰ اثر به دبیرخانه جشنواره کاریکاتور مهر امید
کد مطلب: 1001239 تعداد بازدید: 2019 تاریخ انتشار: 1394/07/11 04:23
چاپ خبر
ارسال
مراسم اختتامیه در ۱۲ مهر ماه صورت خواهد پذیرفت

ارسال ۸۰ اثر به دبیرخانه جشنواره کاریکاتور مهر امید

 

دبیر اولین جشنواره کاریکاتور مهر امید در سطح شمال و شمالغرب کشور از ارسال ۸۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

به گزارش تبریز تونز به نقل از  شیرین طنز، توحید مهدوی در جلسه کمیته اجرایی این جشنواره با اعلام این خبر افزود: از هر ۶ استان کشور به این جشنواره آثار ارسال شده بود که مورد داوری قرار گرفت.

وی تعداد آثار ارسالی به جشنواره مهر امید را مناسب ارزیابی کرد و اضافه کرد: هنرمندان نام آشنا از استان های اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، گیلان و مازندران آثار متعددی در ۲ بخش مسائل ورزشی و معضلات جوانان به دبیرخانه ارسال کرده بودند.

دبیر اولین جشنواره کاریکاتور مهر امید در شمال و شمالغرب کشور با اشاره به نوع آثار ارسالی تصریح کرد: هنرمندان این ۶ استان در آثار ارسالی خود، مسائل روز را مورد توجه قرار داده بودند که از جمله آنها می توان به اتلاف وقت و غرق شدن جوانان در شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های موبایل اشاره کرد.

به گفته مهدوی، ازدواج، طلاق، اشتغال و اتلاف وقت و انرژی در شبکه های اجتماعی از جمله مواردی بودند که بیشتر مورد توجه هنرمندان قرار گرفته بودند.

مراسم اختتامیه در ۱۲ مهر ماه :

وی با بیان اینکه در مراسم اختتامیه از نفرات برتر با اهدای لوح تقدیر، تندیس و جوایز نقدی تجلیل می شود، ادامه داد: مراسم اختتامیه روز یکشنبه ۱۲ مهر ماه در سالن اجتماعات آموزشگاه سما اردبیل برگزار خواهد شد.

دبیر اولین جشنواره کاریکاتور مهر امید در شمال و شمالغرب کشور اظهار کرد: این مراسم با حضور استاندار یا معاون استاندار اردبیل، مدیر کل ورزش و جوانان استان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

مهدوی یادآور شد: جشنواره کاریکاتور مهر امید توسط انجمن مردم نهاد خورشید سبز مهر امید آرتا و با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان، دفتر امور اجتماعی استانداری اردبیل، شهرداری اردبیل، حوزه هنری اردبیل، مجتمع آموزشی سما اردبیل، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل برگزار شد.

تبریز تونز

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط