نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
گشایش نمایشگاه جشنواره ملی کاریکاتور “شهر + من” در اراک
کد مطلب: 1001255 تعداد بازدید: 1974 تاریخ انتشار: 1394/07/15 15:31
چاپ خبر
ارسال
نخستین جشنواره ملی کاریکاتور’ شهر + من’ روز سه شنبه با حضور مسئولان مدیریت شهری کلانشهر اراک گشایش یافت

تبریز تونز

گشایش نمایشگاه جشنواره ملی کاریکاتور “شهر + من” در اراک

 

نخستین جشنواره ملی کاریکاتور’ شهر + من’ روز سه شنبه با حضور مسئولان مدیریت شهری کلانشهر اراک گشایش یافت.

به گزارش تبریز تونز به نقل از شیرین طنز، مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کلانشهر اراک در حاشیه این نمایشگاه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۱۲۸ هنرمند از ۲۳ استان کشور، ۴۰۰ اثر را به دبیرخانه جشنواره شهر + من ارسال کرده اند.

حمید کربلایی حسنی افزود: از میان این آثار ۶۰ نمونه برتر با قضاوت داوران ملی و استانی برای نمایش انتخاب شده و تا بیستم مهر ماه جاری به مدت هفت روز در معرض دید علاقه مندان در فرهنگسرای شهر قرار دارد.

 

وی ادامه داد: همزمان با این نمایشگاه، جشنواره عکس من و شهر، زشت و زیبا با موضوع های منظر شهری در جوار این نمایشگاه جریان دارد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کلانشهر اراک افزود: ۴۴۱ اثر از ۵۵ عکاس اراکی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که آثار برتر فرصت نمایش عمومی یافته اند و تا بیستم مهر ماه نمایش داده می شوند.

حسنی گفت: آثار ارائه شده در این جشنواره ها با محوریت آموزش شهروندان در حوزه ترافیک، مدیریت پسماند، تفکیک زباله، حفظ و نگهداری از فضای سبز، آتش نشانی و ایمنی در منزل و شهر و زیبا سازی منظر شهری و ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کلانشهر اراک بیان کرد: نقد سیستم مدیریت شهری و فعالیت های شهرداری اراک از دید هنرمندان از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک به عنوان یکی از سازمان های ۱۲ گانه این شهرداری وظیفه تدوین و توسعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را بر عهده دارد و برگزاری نمایشگاه ها، جشنواره ها با موضوع فرهنگ اجتماعی و مشارکت شهروندان از جمله وظایف این معاونت است.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط