نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
«بزنگاه» یکساله شد!
کد مطلب: 1001286 تعداد بازدید: 2774 تاریخ انتشار: 1394/07/27 23:36
چاپ خبر
ارسال
پانزدهمین شماره نشریه طنز و کاریکاتور «بزنگاه» منتشر شد

«بزنگاه» یکساله شد!

 

پانزدهمین شماره نشریه طنز و کاریکاتور «بزنگاه» منتشر شد و یک سالگی خود را اعلام نمود!

 

این طنزیه وزین، در این شماره، خود را چنین معرفی می نماید: «بزنگاه» نشریه ای ست با بیش از یک صدم قرن سابقه انتشار در قالب طنز و کاریکاتور؛ هفته نامه ای که در این مدت، به صورت پیوسته و  بلاانقطاع، به شکل «دوهفته نامه»، «ماهنامه»،  و یا «دوماهنامه» و «سه ماهنامه» به مخاطب عرضه گردیده.

 

«بزنگاه»، از كندوي خيرخواهي،‌ به آسمان جامعه و جهان گسيل شده؛ همت دارد زمانه را بكاود و در هر زمينه اي خوشه برچيند و در هم بطنزاندشان و عسل به بار آرد؛ و در قالب نوشتار و كارتون و كاريكاتور پيشكش كند؛ باشد كه كام ها شيرين گردند؛ شيرين گشتني بروز و كارآمد؛ اميد آنكه كه گوارا باشد و شفا نيز.

 

برآنيم زنبور عسل بمانيم و بال از پرواز برنداريم؛ و در اين راه، حق دفاع از طنز را نيز براي خود محفوظ مي دانيم؛ و نبايد فراموش كرد كه زنبور عسل، چنانچه نيش مي­زند، جان خود را هم پيوست مي­كند و تقديم مي­دارد؛ اما او را چه باك؟! چرا كه پيش از مرگ، لااقل زهرش را ريخته!

 

بزنگاه پانزدهم، بزنگاهی ست مهربان، ویژه مهر و آبان! در این شماره، پرونده یک سالگی «بزنگاه» را بخوانید؛ تا ببینید چه کشیده که کارش به اینجا کشیده!

 

در این شماره داریم: قهرمان امدادرسانی منا، قصه برخی مدیران، پیامک های بزنگاهیان، از گاهواره تا تاتی تاتی بزنگاه، طرح مسکن قهر، دوخت و دوزخانه پرونده های آقازاده ها، شاهزاده خانم و مهدی هاشمی، اختلاط، بابام بهم عیدی داد یک دکل نفتی داد، انگولک، کی چی گفته، هجوم البسه ترکیه ای، سرفصل کتاب مدرسه، مشکوکات، اسرار سلسله سلول های باستانی، ماجراهای این ور باغ، اعلان عمومی شماره حساب پرسپولیس، بوقچی، سلفی ظریف با تروای برجام، قشر سرخ کردنی، تاثیرات لق شدن تحریمات، ما را چه باک، شهربازی داعش، زناشوکده داعش، ستون زرهی زپرتی سعودی، کبریت بی طرف، رکود گیشه داعش، حی علی جهاد النکاح، بزنگاه در اوج و ده فرمان کاریکاتوریست شدن، قیمت های سر به هوا، راهکارهای آبکاهی در مصرف، هفت خوان جوانان، خر و خرخوان، کارتون در رسانه ها، لبخند مجاز یا غیرمجاز، پلمپ عضلات غیرمجاز، مسابقه کارتونی، آمریکای غیرقابل اعتماد.

 

پانزدهمین شماره طنز و کاریکاتور بزنگاه را از بزنگاه فروشی های سرتاته کشور بخواهید.

 

تبریز تونز

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط