نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
افتتاحیه چهارمین دوسالانه سرو نقره‌ای در خانه هنرمندان ایران
کد مطلب: 1001309 تعداد بازدید: 1778 تاریخ انتشار: 1394/08/07 10:12
چاپ خبر
ارسال
افتتاحیه چهارمین دوسالانه سرو نقره‌ای در خانه هنرمندان ایران

مراسم افتتاحیه چهارمین دوسالانه سرو نقره‌ای در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، مراسم افتتاحیه چهارمین دوسالانه سرو نقره‌ای با سخنرانی علی رشیدی، رئیس هیات مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک و احسان مهدوی، دبیر این دوره از دوسالانه سرو نقره‌ای و با حضور جمع کثیری از اساتید و طراحان گرافیک، عصر چهارشنبه 6 آبان، در خانه هنرمندان ایران برگزار شد. در این مراسم علی رشیدی ضمن خوش آمدگویی به حاضرین، به تغییرات ایجاد شده در برگزاری دوسالانه سرو نقره ای اشاره کرد و اظهار داشت: در این دوره اعلام برنده ها و اهدای جوایز را در روز اختتامیه خواهیم داشت.

وی در ادامه ضمن تشکر از خانه هنرمندان ایران، دکتر مجید سرسنگی و دکتر محمد سریر به دلیل حمایت هایشان، افزود: باید از آقای احسان مهدوی دبیر چهارمین دوسالانه سرو نقره ای، خانم ها حسینی، جوادی، طاهری و نجاری نیز تشکر کنم. همچنین باید نهایت تشکر خود را از اسپانسرهای این دوره سرو نقره ای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه هنرهای تجسمی، موزه هنرهای معاصر، آقای احسان لاجوردی از چاپ و نشر هنرهای معاصر که کلیه کتاب های این دوره را چاپ کردند، آقای جعفری از چاپ سپیا که تمامی کارهای دیجیتال ما را بر عهده داشتند، آقای مهندس یغمایی از شرکت دینا که بخش عمده ای از هزینه های این دوره را تقبل کردند؛ اعلام کنم.

رشیدی در پایان اضافه کرد: از نظر من امسال کارها خیلی بهتر از دو سال گذشته است و دلیل اینکه این بار ما اختتامیه برگزار می کنیم این است که مخاطبین بتوانند همه آثار را ببینند و خودشان هم بتوانند درباره آثار برگزیده که اعلام خواهند شد، قضاوتی داشته باشند.

در ادامه این مراسم، احسان مهدوی دبیر چهارمین دوسالانه سرو نقره ای، درباره آثار به نمایش درآمده در خانه هنرمندان ایران، با اشاره به حضور جمع کثیری از طراحان گرافیک، گفت: این رویداد بدون حضور شما، معنی ای پیدا نمی کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: در 10 روز پیش رو، نگارخانه «پاییز» میزبان سرو مرو شامل آثار پوسترهای فرهنگی سیاسی و اجتماعی، نگارخانه «زمستان» میزبان ادامه نمایشگاه پوستر، نگارخانه استاد «ممیز» میزبان سرو زربین شامل آثار گرافیک تجاری و طراحی بسته بندی و سرو فری شامل آثار گرافیک متحرک، نگارخانه استاد «میرمیران» میزبان سرو شیراز شامل آثار طراحی جلد کتاب و نشریات و صفحه آرایی کتاب و نشریات، نگارخانه «بهار» میزبان سرو آزاد شامل آثار بخش آزاد، نگارخانه استاد «نامی» میزبان سرو کشمر شامل طراحی حروف فارسی و نگارخانه «تابستان» میزبان سرو طبری شامل آثار نشانه و هویت بصری خواهند بود.

تبریز تونز

تبریز تونز

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط