نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
گشایش نمایشگاه آثار کاریکاتور «آل سقوط»
کد مطلب: 1001324 تعداد بازدید: 3031 تاریخ انتشار: 1394/08/15 00:42
چاپ خبر
ارسال
شنبه شانزدهم آبان ساعت ۱۶ / حوزه هنری

گشایش نمایشگاه آثار کاریکاتور «آل سقوط» /شنبه شانزدهم آبان ساعت ۱۶ / حوزه هنری.

 

تبریز تونز به نقل از سایت هنر مقاومت:

حوزه هنری استان خراسان شمالی با همکاری مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری نمایشگاه آثار برگزیده فراخوان کاریکاتور «آل سقوط» را برگزار می‌کند.

 

این نمایشگاه روز شنبه 16 آبان ماه سال جاری از ساعت 16 به مناسبت چهلمین روز عروج ملکوتی جان‌باختگاه فاجعه منا در گالری سوره (لابی تالار سوره) حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به خیابان حافظ گشایش خواهد یافت.

 

گشایش نمایشگاه کارتون و کاریکاتور «آل سقوط» با رونمایی از کتاب آثار منتخب این فراخوان هنری، در محل همین نمایشگاه همراه خواهد بود. در مراسم رونمایی از این کتاب، محمدحسین نیرومند کاریکاتوریست و هنرمند پیش‌کسوت هنرهای تجسمی و میثم مرادی بیناباج رئیس حوزه هنری سخنرانی خواهند کرد.

 

فراخوان سراسری کارتون و کاریکاتور «آل سقوط» از 6 مهرماه و با محورهای: «آل سعود، محور فاجعه»، «جنایت و تجاوز»، «بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی آل سعود در مدیریت حج»، «حمایت آل سعود از جنایات داعش در منطقه»، «حمله آل سعود به یمن و کشتار بی‌رحمانه مردم آن کشور»، «حمایت از حکومت بحرین در ظلم به مردم آن کشور» و سایر موضوعات مرتبط، به همت حوزه هنری استان خراسان شمالی منتشر شد.

 

چندی پیش هیئت داوران فراخوان سراسری کاریکاتور «آل سقوط» متشکل از علیرضا ذاکری، مسعود شجاعی طباطبائی، مسعود ضیائی زردخشویی، عباس ناصری و محمدحسین نیرومند نفرات برتر این فراخوان را اعلام کردند.

 

محمود نظری از همدان، حمید قالیجاری از کرمانشاه و علیرضا پاکدل از مشهد به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم این فراخوان برگزیده شدند. همچنین مهدی عزیزی از اراک، محمد کارگر از بیرجند، اکبر تراب‌پور از همدان، محمدحسین اکبری از جهرم، پویا عبدی از کرمانشاه، محمدعلی رجبی از نطنز، هدیه صدیقی کسمائی از رشت، سجاد جعفری از تهران، محمدعلی خلجی از تهران، علی معصومی از گیلان و عفت امجدی پور از مشهد هم به عنوان نفرات شایسته تقدیر معرفی شدند.

 

نمایشگاه آثار برتر فراخوان کارتون و کاریکاتور «آل سقوط» ساعت 16 روز شنبه 16 آبان ماه به مناسبت چهلمین روز درگذشت هموطنان‌مان در فاجعه منا، با حضور مسئولان و هنرمندان حوزه هنری افتتاح می‌شود و در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار می گیرد.

تبریز تونز

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط