نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
تمدید جشنواره کارتون حمل و نقل جاده ای
کد مطلب: 1001348 تعداد بازدید: 3097 تاریخ انتشار: 1394/08/21 16:33
چاپ خبر
ارسال
آخرین مهلت ارسال آثار 25 آذرماه 1394 می باشد .

مهلت ارسال آثار به مسابقه عکس و کاریکاتور حمل و نقل جاده ای تا 25 آذر تمدید شد

 

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین مسابقه عکس و کاریکاتور حمل و نقل جاده ای خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی، جواد وحدتی فرد با بیان این که مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه، 15 آبان ماه بود، افزود: نظر به استقبال هنرمندان و درخواست جمعی از هنرمندان برای تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین مسابقه عکس و کاریکاتور حمل و نقل جاده ای، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه تا 25 آذرماه امسال تمدید شد.

وی ادامه داد: داوری آثار رسیده به این مسابقه نیز اوایل دی ماه انجام و زمان برگزاری مراسم اختتامیه و اعلام اسامی برگزیدگان نیز متعاقبا اعلام می شود.

رئيس برگزاري دومین مسابقه عکس و کاریکاتور حمل و نقل جاده ای اظهار داشت: این مسابقه با هدف معرفی حمل و نقل عمومی بین شهری و کارکردهای آن و ایجاد ارتباط هنر و حمل و نقل و استفاده از نگاه تیزبینانه هنرمندان عکاس و کاریکاتوریست ها برای به تصویر کشیدن زوایای پنهان حمل و نقل و برگزار می شود.

وی افزود: دومین مسابقه عکس و کاریکاتور حمل و نقل جاده ای با موضوعات آرامش در سفر، رانندگی مطلوب، اقامه نماز در راه، تردد عابر پیاده در حاشیه راه ها، ایمنی موتورسوارها، حمل بار ایمن با با وانت بارها، گذشته، حال و آینده حمل و نقل عمومی، حمل و نقل و توسعه با محوریت مسافر، زائر، جاده و حمل و نقل و دیگر موضوعات مرتبط با حمل و نقل جاده ای توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی برگزار می شود.

وحدتی فرد ادامه داد: موضوع ویژه این مسابقه نیز "حمل و نقل مشهد مقدس با نگاه پایتخت فرهنگی جهان اسلام 2017" است.

وی گفت: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط شرکت در این مسابقه با شماره های 37650165 – 051 و 37650167 – 051 روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی تماس حاصل کنند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی افزود: متن کامل فراخوان و فرم شرکت در دومین مسابقه عکس و کاریکاتور حمل و نقل جاده ای نیز از طریق سایت اینترنتی اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی به نشانی www.razavirmto.ir قابل دریافت است.

 

تبریز تونز

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط