نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
عبدی : غرور ، آفت جان کاریکاتور ایران
کد مطلب: 1001380 تعداد بازدید: 3115 تاریخ انتشار: 1394/09/02 09:45
چاپ خبر
ارسال
بهمن عبدی در جمع کارتونیست های تبریز در کارگاه یک روزه آموزشی کارتون و کاریکاتور گفت : صنعت کاریکاتور در ایران دچار غرور شده که این آفت بزرگی برای این هنر می باشد .

عبدی : غرور ، آفت جان کاریکاتور ایران 

بهمن عبدی در جمع کارتونیست های تبریز در کارگاه یک روزه آموزشی کارتون و کاریکاتور گفت : صنعت کاریکاتور در ایران دچار غرور شده که این آفت بزرگی برای این هنر می باشد .

به گزارش خبرنگار تبریز تونز روز یکشنبه به مناسبت آغاز هفته بسیج برنامه آموزشی ورکشاپ یک روزه استاد بهمن عبدی واقع در سازمان فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز اجرا شد .

در این جلسه استاد بهمن عبدی از کارتونیست های قدیمی و بنام کشور در بین جمع کثیری از کارتونیست ها و هنرمندان گفت : امکانات امروزه کارتونیست ها مانند سالهای گذشته نیست و کارتونیست های جوان باید از این امکانات حداکثر استفاده را ببرند .

بهمن عبدی خالق کاراکترهای آقای ایمنی و امداد  خودرو بیان داشت که کاریکاتور در میان رشته های هنرهای تجسمی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همچنین این رشته می تواند تکیه گاه مناسبی برای هنرمندان در ایران باشد .

رئیس هنر های تجسمی جشنواره فجر نیز همچنین اعلام نمود امسال جشنواره فجر با سایر جشنواره های سالهای گذشته متفاوت و در قالبی نو برگزار خواهد شد و همچنین توضیحاتی در مورد روند برگزاری این جشنواره اعلام نمودند .

در این کارگاه یک روزه هنرمندان و کارتونیست ها لوح تقدیر از دست استاد بهمن عبدی دریافت نمودند و گواهی شرکت در کارگاه نیز به تمامی شرکت کنندگان اهدا شد .

 بهمن عبدی بیشتر به عنوان داور جشنواره کارتون تبریز سفری به این شهر داشته اند . 

 



برای مشاهده عکس ها در اندازه اصلی و نمایش اسلاید، روی تصاویر کلیک کنید.
TabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تون
انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط