نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
نمایشگاه کاریکاتور کتاب در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی
کد مطلب: 1001381 تعداد بازدید: 1935 تاریخ انتشار: 1394/09/02 10:06
چاپ خبر
ارسال
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، نمایشگاه کاریکاتور با موضوع کتاب و کتابخوانی در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی دایر شد.

نمایشگاه کاریکاتور کتاب در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی

 

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، نمایشگاه کاریکاتور با موضوع کتاب و کتابخوانی در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی دایر شد.

به گزارش تبریز تونز به نقل از شیرین طنز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، رئیس روابط عمومی و امور بین الملل سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه منتخبی از کاریکاتورهای یک مسابقه بین المللی کاریکاتور با موضوع کتاب و کتابخوانی در معرض نمایش علاقه مندان گذاشته شده است.

محمدجواد قوی اظهار کرد: همچنین از مراجعان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی خواسته شده با شرکت در مسابقه «شرحی بر کاریکاتورهای کتاب»، پیام و ایده اصلی این کاریکاتورها را شرح دهند.

وی افزود: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه فرهنگی می توانند در طول مدت برپایی نمایشگاه، با مراجعه به کتابخانه تخصصی اقتصاد اسلامی آستان قدس رضوی، فرم شرکت در مسابقه را دریافت کنند.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه، کاریکاتورهایی از کاریکاتوریست های برجسته ایران به همراه آثار کاریکاتوریست های کشورهای ترکیه، روسیه، چین، برزیل و اکراین در معرض دید عموم مراجعان قرار دارد.

قوی از برگزاری این نمایشگاه کاریکاتور به عنوان یکی از برنامه های کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی به منظور گسترش فرهنگ مطالعه نام برد و گفت: در کاریکاتورهای به نمایش گذاشته شده پیام های ظریفی پنهان است که می تواند بازدیدکنندگان را از یک سو مجبور به تفکر کند و از سویی دیگر موجب ترغیب آن ها به کتاب و کتابخوانی شود.

وی متذکر شد: نمایشگاه کاریکاتورهای کتاب و کتابخوانی از ۲۶ آبان تا ۳ آذر سال ۱۳۹۴ در طبقه منهای یک کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی، جنب کتابخانه تخصصی اقتصاد اسلامی، پذیرای اهالی فرهنگ و هنر است.

تبریز تونز

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط