نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
معرفی نفرات برتر جشنواره - وقف چشمه همیشه جاری -
کد مطلب: 1001428 تعداد بازدید: 3068 تاریخ انتشار: 1394/09/23 15:31
چاپ خبر
ارسال
معرفی نفرات برتر جشنواره - وقف چشمه همیشه جاری - بخش کارتون

معرفی نفرات برتر جشنواره - وقف چشمه همیشه جاری -

اسامی برگزیدگان چهارمین جشنواره سراسری «وقف چشمه همیشه جاری» اعلام شدو هنرمند خردسال سها احمدی با نقاشی مفهومی خود درباره وقف موفق به کسب جایزه اول بخش کودک جشنواره شد.

به گزارش تبریز تونز به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، سلمان روحی، مدیرکل اوقاف و دبیر چهارمین جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری در مراسم اختتامیه این جشنواره نفرات برتر شرکت کننده در هفت رشته هنری(نقاشی، خط نقاشی ،پوستر، آرم و نشانه، تصویر سازی،کاریکاتورو تایپوگرافی) را اعلام کرد.

وی افزود: در رشته نقاشی بهار ملکی موفق به کسب مقام اول و اردشیر صادق وزیری عنوان دوم این جشنواره را کسب کردند.

روحی بیان کرد: در رشته کاریکاتور آیت نادری  موفق به کسب مقام اول, مهدی عزیزی و ندا تنهایی مقدم موفق به کسب عنوان های دوم و سوم جشنواره شدند و در این بخش وحید آرمون، پویا عبدلی و سامان جعفری  و عباس ناصری مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی در ادامه به اعلام نفرات برتر رشته نقاشی خط پرداخت و اعلام کرد: در رشته نقاشی خط پخشان نازدار و الهام عسکری و مظفر بزرگ امید موفق به کسب مقام مشترک برگزیده شدند در این رشته از آثار هادی هنر دوست و یاسمی تقدیر به عمل آمد.

دبیر چهارمین جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری با بیان اینکه بیشترین شرکت‌کننده متعلق به بخش گرافیک بوده  است، عنوان کرد: در بخش آرم و نشانه امین منتظری مقام اول را کسب کرد و محمد ملاحندار، حجت‌اله محمدی و مسعود شکیبایی مورد تقدیر بخش جنبی جشنواره قرار گرفتند.

در بخش تایپوگرافی نیز یاسر خانبرای، سیدحسین جعفر نژاد و امیرحسین رحیم‌زارع موفق به کسب عنوان مشترک برگزیده شدند و آثار محمد نظیر محمدی و پرستو حسین آبادی مورد تقدیر قرار گرفت.

روحی همچنین ادامه داد: در بخش پوستر نعیمه  جلالی‌نژاد موفق به کسب مقام اول کشور شدند و محمد آزاد محمدی و ئاریز قادری مقام های دوم و سوم را کسب کردندو از آثار مژگان رضایی، مجید ملاح و فاطمه الماسی تقدیر شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان خاطر نشان کرد در بخش تصویرسازی لاله مقدم موفق به کسب عنوان اول شد و فهیمه ذبیحی و زهره محمدی معین مقام های دوم و سوم جشنواره کشوری را کسب کردند در این بخش از آثار فاطمه محمدی، چیا فتحی و ندا تنهایی مقدم تقدیر به عمل آمد.

سلمان روحی با اشاره به  برگزیدگان بخش نوجوان جشنواره گفت: هنرمند نوجوان صدف گلشنی موفق به کسب عنوان هنرمند نوجوان برتر جشنواره در رشته کاریکاتور شد، همچنین مهشید محمدی و صبا مرادی در رشته‌های تایپوگرافی و تصویرسازی مورد تجلیل قرار گرفتند.

دبیر چهارمین جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری سها احمدی را کم سن و سال‌ترین شرکت کننده در جشنواره نامید و یادآور شد: هنرمند خردسال سها احمدی با نقاشی مفهومی خود درباره وقف موفق به کسب جایزه اول بخش کودک جشنواره شد.

تبریز تونز

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط