نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
تقدير از برگزيدگان در نخستين جشنواره فرهنگي- هنري راه آهن – بخش کارتون
کد مطلب: 1001469 تعداد بازدید: 1793 تاریخ انتشار: 1394/10/08 10:17
چاپ خبر
ارسال
هيئت داوران نخستين جشنواره فرهنگي- هنري راه آهن ، برگزيدگان اين جشنواره را به اين شرح معرفي كرد

تقدير از برگزيدگان در نخستين جشنواره فرهنگي- هنري راه آهن – بخش کارتون

در مراسم پاياني نخستين جشنواره فرهنگي- هنري راه آهن كه ۶ دي ماه با حضور وزير راه و شهرسازي، مدير عامل راه آهن، مديران انجمن هاي صنفي ريلي، دست اندركاران رسانه هاي جمعي و فعالان عرصه هاي فرهنگي و هنري كشور در سالن اجتماعات ساختمان مركزي راه آهن برگزار شد، از برگزيدگان اين جشنواره در رشته هاي مختلف با اهداي لوح تقدير، تنديس و جايزه نقدي تقدير شد.

به گزارش تبریز تونز به نقل از روابط عمومي راه آهن جمهوري اسلامي ايران، هيئت داوران نخستين جشنواره فرهنگي- هنري راه آهن ، برگزيدگان اين جشنواره را به اين شرح معرفي كرد:

در بخش فيلم صد ثانيه اي پيام عزيزي(تهران) براي فيلم من، بابا...قطار، سهيل سالمي (البرز) براي فيلم در امتداد دو خط و محمد صادق دهقاني(مشهد) براي فيلم كوپه سه نفره به ترتيب رتبه اول تا سوم را كسب كرده و تنديس، لوح تقدير و جايزه نقدي را دريافت كردند. همچنين فيلم هاي شش و پنج دقيقه به كارگرداني شهره رعايتي از تهران، تصميم به كارگرداني محمد رضا گلپور از تهران و سفر سبز به كارگرداني خليل جوادي ابرقويي از تهران شايسته تقدير معرفي شدند.

در بخش « داستان كوتاه » صديقه جعفريان از تهران براي داستان كوپه هفت، مرجان رياحي از اصفهان براي داستان قطار ساعت نه و سارا خادمي از تهران براي داستان از حركت و از سكون به ترتيب رتبه اول تا سوم را كسب كرده و تنديس، لوح تقدير و جايزه نقدي را دريافت كردند.

در بخش « كاريكاتور » هادي معيني قراگوزلو از تهران، حميد قاليجاري از كرمانشاه و علي شعباني از اراك به ترتيب رتبه اول تا سوم را كسب كرده و تنديس، لوح تقدير و جايزه نقدي را دريافت كردند.

 

تبریز تونز

 

منتخبين بخش «عكس» بر اساس موضوعي عبارتند از: راه آهن و توسعه: محمد آزادي احمد آبادي از تهران، حسين جوادي ابرقويي از تهران و سحر هلالي از ساري به ترتيب رتبه اول تا سوم را كسب كرده و تنديس، لوح تقدير و جايزه نقدي را دريافت كردند. راه آهن و ايمني: فيروز نوروزي از تهران، ناصر امامي از تهران و اكبر قاسم پور از ساري به ترتيب رتبه اول تا سوم را كسب كرده و تنديس، لوح تقدير و جايزه نقدي را دريافت كردند. راه آهن و سفر: مهدي حاجي وند از تهران، محمد حسين صفري از تهران و زهرا محمدي از ساري به ترتيب رتبه اول تا سوم را كسب كرده و تنديس، لوح تقدير و جايزه نقدي را دريافت كردند.

راه آهن و محيط زيست: محمد مهيمني از تهران، بهزاد بهروزنيا از تهران و امير جلال از ساوه به ترتيب رتبه اول تا سوم را كسب كرده و تنديس، لوح تقدير و جايزه نقدي را دريافت كردند.

برندگان بخش « شعر‌» عبارتند از: مريم هاشم پور از شيراز، علي فردوسي از اصفهان و عليرضا رجب عليزاده كاشاني از اصفهان به ترتيب رتبه اول تا سوم را كسب كرده و تنديس، لوح تقدير و جايزه نقدي را دريافت كردند. ترانه: اميد روزبه از تهران، سپيده حاتمي از اصفهان و احسان بايگي از تهران به ترتيب رتبه اول تا سوم را كسب كرده و تنديس، لوح تقدير و جايزه نقدي را دريافت كردند. شعر طنز: محمد حسين ملكيان از اصفهان، امير حسين خوشحال از خراسان رضوي و فريبا زماني از اصفهان به ترتيب رتبه اول تا سوم را كسب كرده و تنديس، لوح تقدير و جايزه نقدي را دريافت كردند.

تبریز تونز

حمید قالیجاری

*هيئت داوران جشنواره در بخش ايده پردازي، هيچ شركت كننده اي را حائز رتبه برتر تشخيص نداد و دو نفر از شركت كنندگان به عنوان شايسته تقدير معرفي شدند كه عبارتند از: شيوا حسيني فولادي از اصفهان و فرهاد كريم خاني از آذربايجان غربي.

گفتني است تركيب هيات داوران نخستين جشنواره فرهنگي- هنري راه آهن عبارت بودند از :

فيلم ۱۰۰ ثانيه اي: هاتف عليمرداني – علي افشين راد – كورش پاكي ، عكس: كاوس صادقلو – احمد احمدي – عليرضا پوراكبري، شعر : رضا رفيع- عليرضا بندري، داستان: نادر قبله اي، كاريكاتور: ساسان خادم و ايده‌پردازي: دكتر مهرداد تقي‌زاده- ايمان تاش و امير اكبر نژاد .

تبریز تونز برای این عزیزان آرزوی موفقیت هر چه بیشتر را دارد

تبریز تونز

 

 

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط