نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
فراخوان سیزدهمین جشن تصویرسال - بخش کارتون
کد مطلب: 1001485 تعداد بازدید: 2053 تاریخ انتشار: 1394/10/14 04:10
چاپ خبر
ارسال
سیزدهمین دوره‌ی ˝جشن تصویرسال˝ و ˝جشنواره فیلم تصویر˝ از اول تا بیستم اسفندماه برگزار می گردد

فراخوان سیزدهمین جشن تصویرسال

سیزدهمین دوره‌ی ˝جشن تصویرسال˝ و ˝جشنواره فیلم تصویر˝ از اول تا بیستم اسفندماه ۱۳۹۴ همچون دوره‌های گذشته، با در اختیار داشتن کلیه‌ی نگارخانه‌ها و تالارهای خانه‌ی هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

 

امسال نیز در کنار نمایشگاه سالانه در رشته‌های عکاسی، گرافیک و کاریکاتور (در دو بخش آزاد و جوانان زیر ۲۵ سال)، دو بخش عکس‌های “ایران ما” و “عکس‌های موبایلی” در نظر گرفته شده است.

به روال معمول تصویر سال، در بخش جوانان زیر ۲۵ سال با رأی هیات داوران، تندیس ویژه، دیپلم افتخار و جوایز نقدی بنیاد محسن رسول‌اف به برندگان بخش‌های اصلی سیزدهمین جشن تصویر سال اهدا می‌شود.

 

بخش گرافیک و کاریکاتور

دو بخش گرافیک (پوستر) و کاریکاتور، همچون سال‌های گذشته با موضوع آزاد برگزار می‌شود. آثار بخش آزاد و جوانان زیر ۲۵ سال با نظر هیات داوری معرفی شده از سوی انجمن طراحان گرافیک ایران و گروه‌های آزاد کاریکاتور انتخاب و به‌نمایشگاه راه خواهند یافت.

ارائه‌ آثار در این بخش نیز می‌بایست همراه با ثبت‌نام متقاضی درسایت به‌صورت آپلود درسایت تصویر حجمی معادل حداکثر ۱۰۰ کیلوبایت و نیز ارسال سی‌دی در اندازه ۳۰ در ۴۵ سانتی‌متر با ۳۰۰ دی پی آی صورت گیرد. تعداد آثار ارسالی برای هربخش حداکثر پنج اثر است.

• مبلغ ورودیه برای شرکت‌کنندگان بخش گرافیک و کاریکاتور (آزاد و جوان) ۱۵ هزارتومان درنظر گرفته شده است که پس از پرداخت اینترنتی وجه می‌توان آثار مورد نظر خود را آپلود کنند.

جشنواره جشنواره‌ها

در این بخش همچون سال ۱۳۹۳ با همراهی سازمان سینمایی کشور، فیلم‌های برنده‌ی جشنواره‌های فیلم برگزار شده در طول سال ۱۳۹۴ ایران به‌عنوان بخش جنبی جشنواره فیلم تصویر نمایش داده می‌شوند.

امسال نیز فیلم‌های برنده و برگزیده‌ی بخش هنر و تجربه جشنواره فیلم فجر، جشنواره سینما حقیقت، جشنواره فیلم کوتاه تهران و جشن خانه سینما از اول تا بیستم اسفندماه در تالار ناصری خانه هنرمندان ایران به‌نمایش در می‌آید.

 

جایزه ویژه جوانان زیر ۲۵ سال

در سیزدهمین دوره‌ی جشن تصویرسال در ادامه رویکرد ویژه به‌جوانان، جایزه جوانان زیر ۲۵ سال به‌یاد و نام محسن رسول‌اف – هنرمند جوانی که شهریورماه سال ۱۳۸۷ در سانحه سقوط هواپیما درگذشت – در رشته‌های عکاسی، گرافیک، کاریکاتور و فیلم، ازطریق آرای هیات داوری خاص هر رشته اهدا خواهد شد.

جوایز نقدی و تندیس ویژه در این بخش که به‌منظور شناسایی و تشویق استعدادهای جوان کشور، در رشته‌های مختلف هنرهای تصویری در نظر گرفته شده است، همچون دوره‌های گذشته ازسوی “بنیاد فرهنگی هنری محسن رسول‌اف” اهدا می‌شود.

 

مهلت ارسال آثار

مهلت ارسال آثارتا ۲۵ دیماه ۱۳۹۴ درنظر گرفته شده است.

هنرمندان علاقمند به شرکت در سیزدهمین جشن تصویر سال می‌بایست از طریق ثبت نام و آپلود در سایت تصویر به آدرس و همچنین ارسال سی‌دی ودی‌وی‌دی آثار به دبیرخانه تصویرسال واقع در خیابان قائم مقام فراهانی، میدان شعاع، خیابان گلریز، پلاک ۱۹، طبقه سوم، زنگ چهارم، اقدام کنند.

 

عنوان و شماره‌ی کلیه‌ی آثار ارائه شده درسی‌دی ارسالی می‌بایست مطابق باعنوان و شماره‌های آپلود شده در سایت تصویر باشد.

یک بار پرداخت وجه در هر بخش (فیلم، عکس، پوستر و کاریکاتور) شامل کلیه رشته‌های آن بخش خواهد بود: برای مثال: در بخش عکاسی با یک بار پرداخت می‌توانید آثار خود را در تمامی رشته‌های پنج گانه آپلود کنید. به جز بخش‌هایمسابقه ویژه “ایران ما” و “عکس‌های موبایلی” که می‌بایست به‌طور جداگانه هزینه ورودیه پرداخت شود.

 

تبریز تونز

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط