نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
نمایشگاه آثار منتخب جشنواره کاریکاتور فرصت ها و تهدیدها در سمنان
کد مطلب: 1001617 تعداد بازدید: 1655 تاریخ انتشار: 1394/11/28 01:02
چاپ خبر
ارسال
نمایشگاه آثار منتخب جشنواره کاریکاتور فرصت ها و تهدیدها در سمنان

نمایشگاه آثار منتخب جشنواره کاریکاتور فرصت ها و تهدیدها در سمنان

 

نمایشگاه آثار منتخب جشنواره کاریکاتور فرصت ها و تهدیدها در گالری خورشید حوزه هنری استان سمنان افتتاح و منتخبان این جشنواره معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش تبریز تونز به نقل از شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان سمنان، عصر روز یکشنبه ۲۵ بهمن ۹۴ با حضور داود یاراحمدی سرپرست حوزه هنری استان، محمد احمدی رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان، ایرج کارخائی مدیر کل روابط عمومی استانداری سمنان، مهدی جمال مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، ابوالفضل محترمی کاریکاتوریست مطرح کشور و هنرمندان عضو دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری استان سمنان، نمایشگاه آثار منتخب جشنواره کاریکاتور فرصت ها و تهدیدها، استفاده ازاپلیکیشن های روز(واتس آپ، تلگرام و….) در محل گالری خورشید حوزه هنری استان سمنان افتتاح و منتخبان این جشنواره نیز معرفی و تقدیر شدند.

بنا بر این گزارش، فراخوان جشنواره کاریکاتور فرصت ها و تهدیدها ۲۰ آذر ۹۴ از سوی دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری استان سمنان منتشر شد و تا ۱۰ دی ماه که آخرین مهلت ارسال آثار بود، ۶۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره رسید که پس از داوری آثار، ۳۰ اثر به نمایشگاه راه یافت.

مهریار محتشمی، رضا حمیدی مطلق و وحید طاهری طبق رای هیات داوران به ترتیب حائز مقام های اول تا سوم شدند.

همچنین مهدی عزالدین و فاطمه آزاده نیز به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند و به تمام افرادی که آثارشان به بخش نمایشگاهی راه پیدا کرد گواهی شرکت در این جشنواره اهدا شد.

پس از افتتاح نمایشگاه و تقدیر از منتخبان،کارگاه آموزش کاریکاتور نیز با تدریس ابوالفضل محترمی در سالن جلسات حوزه هنری استان سمنان برگزار شد.

نمایشگاه آثار منتخب جشنواره کاریکاتور فرصت ها و تهدیدها که به صورت دستی و قلم نوری توسط هنرمندان استان اجرا شده است تا پنج شنبه ۲۹ بهمن ۹۴ از ساعت ۱۰ تا ۱۴ در گالری خورشید حوزه هنری استان سمنان آماده بازدید علاقمندان است.

تبریز تونز

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط