نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
آرزوهای یک کاریکاتوریست پیشکسوت برای سال ۹۵
کد مطلب: 1001704 تعداد بازدید: 2247 تاریخ انتشار: 1395/01/04 23:13
چاپ خبر
ارسال
درمبخش گفت: تصویب طرح اختصاص بودجه برای خرید آثار هنری و در اختیار قرار دادن مکانی برای فعالیت جوانان هنرمند، آرزوهای من برای سال ۹۵ هستند

آرزوهای یک کاریکاتوریست پیشکسوت برای سال ۹۵

 

کامبیز درمبخش گفت: تصویب طرح اختصاص بودجه برای خرید آثار هنری و در اختیار قرار دادن مکانی برای فعالیت جوانان هنرمند، آرزوهای من برای سال ۹۵ هستند.

به گزارش تبریز تونز به نقل از شیرین طنز، این طراح و کاریکاتوریست در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هنرهای تجسمی ایسنا درباره‌ی بهترین اتفاقی که می‌تواند در انتظار حوزه هنرهای تجسمی ایران در سال ۹۵ باشد، اظهار کرد: دلم می‌خواهد همه‌ی هنرمندان جوانی که کار هنری می‌کنند صاحب آتلیه و مکانی باشند که بتوانند فعالیت‌شان را ادامه دهند. چه هنرمندانی که در حوزه کاریکاتور و نقاشی کار می‌کنند، چه هنرمندان رشته‌های دیگر مثل طراحی و گرافیک.

او ادامه داد: بیشتر این جوانان به‌جز محیط خانواده، محلی برای فعالیت‌های هنری‌شان ندارند. در کشورهای دیگر، بخصوص فرانسه و آلمان، شهرداری و دولت با در اختیار قرار دادن مکان‌هایی با اجاره‌های بسیار پایین، از هنرمندان حمایت می‌کنند. این کار در رشد هنر در جامعه بسیار تأثیرگذار است.

این هنرمند همچنین بیان کرد: آرزوی دیگرم برای سال ۹۵ این است که طرح اختصاص بودجه برای خریدن آثار هنری بالاخره تصویب شود و دولت بتواند از این راه از هنرمندان حمایت کند و آثارشان را بخرد. این طرح مدت‌هاست مطرح شده، اما در سال ۹۴ هم به تصویب نرسید.

درمبخش در پایان گفت: امیدوارم هموطنانم در نوروز به هر کجا که سفر می‌کنند، اوقات خوب و خوشی را تجربه کنند.

تبریز تونز

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط