نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
نمایشگاه کاریکاتور در کرمانشاه
کد مطلب: 1001744 تعداد بازدید: 2929 تاریخ انتشار: 1395/01/21 22:54
چاپ خبر
ارسال
نمایشگاه کاریکاتور «اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی» در کرمانشاه

تبریز تونز

نمایشگاه کاریکاتور «اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی» در کرمانشاه

 

مسئول انجمن کاریکاتور بسیج هنرمندان استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه کاریکاتور با موضوع «اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی» در کرمانشاه خبر داد.

 

به گزارش تبریز تونز به نقل از شیرین طنز، محمد رسول گودینی در گفتگو با خبرنگار مهر، از برپایی نمایشگاه کاریکاتور با موضوع «اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی» به مناسبت روز هنر انقلاب در کرمانشاه خبر داد.

 

وی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر پیاده سازی سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی، انجمن کاریکاتور بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در ذیل فعالیت های سازمان بسیج هنرمندان استان در تبیین این سیاست ها و ترویج آن، اقدام به برپایی این نمایشگاه کرده است.

 

مسئول انجمن کاریکاتور سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه افزود: این نمایشگاه هم چنین گامی در راستای شعار سال تعیین شده توسط مقام معظم رهبری مبنی بر «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» است.

 

وی از نمایش ۳۰ اثر از ۸ هنرمند کاریکاتوریست سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه، با موضوع اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی در این نمایشگاه خبر داد.

 

گودینی افزود: آثار این نمایشگاه مربوط الهام خوش انجام، مریم جمشیدی، راضیه رازقی، حامد دروگر، سامان احمدی، محمدبابایی، حمید قالیجاری و محمدرسول گودینی است که به مدت یک هفته به نمایش در خواهد آمد.

 

مسئول انجمن کاریکاتور سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه تصریح کرد: آثار فوق در قطع ۷۰*۵۰ روی تخته شاسی به چاپ رسیده و از روز شنبه ۲۱ فرودین ۹۵ الی پنج شنبه ۲۶ فروردین ۹۵ به مدت یک هفته آماده بازدید از علاقه مندان است.

 

وی زمان بازدید از نمایشگاه را طی روزهای برگزاری از ۸ صبح الی ۱۸ عصر اعلام کرد و گفت: علاقه مندان می توانند طی مدت و ساعات فوق به محل سالن مجتمع شهید آوینی کرمانشاه مراجعه و از این آثار بازدید به عمل آورند.

 

گودینی هم چنین اشاره ای نیز به نقش هنر، خصوصا هنر کاریکاتور در نشر ارزش ها داشت و تصریح کرد: یکی از ویژگی های اصلی هنر کاریکاتور نقد معضلات با زبان این هنر گویا است، لذا می توان برای تببین ارزش ها و سبک زندگی ایرانی و اسلامی از این هنر بهره گرفت و آن را ترویج داد.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط