نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
آیین پایانی جشنواره - زندگی بدون دخانیات - برگزار می‌شود
کد مطلب: 1001779 تعداد بازدید: 1647 تاریخ انتشار: 1395/02/04 14:33
چاپ خبر
ارسال
آیین پایانی جشنواره - زندگی بدون دخانیات - در ایوان شمس برگزار می‌شود

آیین پایانی جشنواره - زندگی بدون دخانیات - در ایوان شمس برگزار می‌شود

 

با پایان یافتن داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره زندگی بدون دخانیات در بخش‌های پوستر، عکس و کاریکاتور، نمایشگاه آثار منتخب این جشنواره در خانه هنرمندان ایران واقع در باغ هنر آغاز به کار کرد.

 

به گزارش تبریز تونز به نقل از وبدا، به گفته احسان گرایلی، داوران در حضور نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طی 3 روز به داوری نزدیک به 2000 اثر دریافتی پرداختند و از این میان 93 اثر به بخش نهایی راه یافت که تقریبا همه این آثار در نمایشگاه به نمایش در آمده‌اند. این نمایشگاه از سوم تا پنجم اردی‌بهشت در گالری‌های استاد نامی و گالری تابستان خانه هنرمندان ایران در حال برگزاری است.

 

دبیر جشنواره زندگی بدون دخانیات افزود: از میان آثار منتخب در هر بخش، 3 اثر به عنوان برگزیده نخست تا سوم انتخاب شدند که به ایشان هدایای نقدی و لوح تقدیر و به نفرات برگزیده چهارم تا ششم لوح تقدیر جشنواره اهدا خواهد شد. در مجموع 18 اثر به بخش پایانی راه یافته‌اند که در روز 7 اردی‌بهشت در ساعت 16 تا 18 در تالار ایوان شمس از آن‌ها تقدیر خواهد شد.

 

گرایلی هم‌چنین اعلام کرد که از مجموع 93 اثر منتخب، کتاب جشنواره به چاپ خواهد رسید که در روز 7 اردی‌بهشت و هم‌زمان با آیین پایانی که در تالار ایوان شمس واقع در بزرگراه کردستان برگزار خواهد شد، به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

 

دبیر جشنواره زندگی بدون دخانیات در پایان اعلام کرد که همین جا از همه علاقه‌مندان و هنرمندان دعوت می‌کنیم تا به تماشای نمایشگاه و آیین پایانی بیایند و دست در دست هم گامی برداریم به سوی زندگی بدون دخانیات.

تبریز تونز

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط