نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
روزنامه صهیونیستی به دنبال فتنه‌انگیزی در مسابقه هولوکاست
کد مطلب: 1001820 تعداد بازدید: 1556 تاریخ انتشار: 1395/02/21 14:34
چاپ خبر
ارسال
روزنامه صهیونیستی: مقامات دولت ایران هیچ ارتباطی با برگزاری مسابقه کارتون هولوکاست ندارند.

روزنامه صهیونیستی به دنبال فتنه‌انگیزی در مسابقه هولوکاست

 

به گزارش تبریز تونز به نقل از سایت هنر مقاومت به نقل از خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری فارس، در پی اظهارات جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان درباره برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی کاریکاتور هولوکاست، روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، ادعای وزیر امور خارجه ایران را به چالش کشید که مقامات دولت ایران هیچ ارتباطی با برگزاری مسابقه کارتون هولوکاست ندارند.

 

در این بیانیه اعلام شده است: «به رهبران جهانی اعلام می‌کنیم که به وعده ظریف برای عدم صدور ویزا به برخی شرکت‌کنندگان مسابقه و این که نه او و نه حسن روحانی رئیس جمهور در مراسم این مسابقه شرکت نخواهند کرد اطمینان داشته باشند.»

 

سیدمسعود شجاعی‌طباطبایی دبیر دومین مسابقه بین‌المللی هولوکاست در این باره اظهار داشت: با توجه به صحبت‌های روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، این رژیم می‌خواهد بین ما و مسئولان فاصله ایجاد کند. حتی نوع ادبیات این متن به گونه‌ای است که دولت و وزیران همراه برگزاری مسابقه هولوکاست نیستند و مخالفت می‌کنند. در حالی که هدف ما این است این مسابقه با همراهی دست‌اندرکاران و مسؤولان دولتی انجام گیرد.

 

وی ادامه داد: همان طور که شاهد بودیم، نوش‌آبادی سخنگوی وزارت ارشاد طی صحبت‌هایی درباره برگزاری مسابقه هولوکاست، به این موضوع اشاره کرد که از صحبت‌های آقای ظریف سوءاستفاده شده است و بعید می‌دانم که مسئولان سیاست خارجه کشور با برنامه‌هایی که متضمن منافع ملی، مصالح نظام باشد و در چارچوب قوانین کشور اجرایی شود، مخالفت کنند.

 

شجاعی‌طباطبایی یادآور شد: سخنگوی وزارت ارشاد هم به اهداف مسابقه هولوکاست اشاره کرده و گفته بود که هنرمندان این نمایشگاه می‌گویند که چرا هزینه قتل عام یهودیان در غرب را چرا باید مسلمانان بپردازند و اصلا کاری به اثبات و یا نفی هولوکاست ندارند.

 

وی بیان داشت: با توجه به این جریانات نگذاریم صهیونیست‌ها این رویداد مهم را وارد حاشیه کنند. چرا که صهیونیست‌ها با این کارها دنبال فرافکنی، مظلوم نمایی و شکاف و نفاق هستند.

 

دبیر دومین مسابقه بین‌المللی کاریکاتور هولوکاست افزود: ما خیلی جدی صحبت‌های آقای نوش آبادی را تأیید می‌کنیم و امیدواریم یک اتفاق بزرگی را برای افشای رژیم نژادپرست صهیونیستی شاهد باشیم. هر چند که در این کاریکاتورها اتفاق می‌افتد.

 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با درک درست از صحبت‌های منافقانه صهیونیست‌ها، با همراهی همه نیروهای صدیق انقلاب، نمایشگاه هولوکاست که تلاشی است برای نمایش چهره واقعی رژیم جعلی اسراییل، به نحو احسن اجرا و برگزار شود.

تبریز تونز

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط