نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
تبریز تونز یک ماهه شد
کد مطلب: 1000186 تعداد بازدید: 2825 تاریخ انتشار: 1393/08/22 14:32
چاپ خبر
ارسال
تبریز تونز یک ماهه شد

تبریز تونز

تبریز تونز یک ماهه شد 

 

تبریز تونز یک ماه را به سرعت برق و باد گذراند و نشان داد که حرف های زیادی برای گفتن دارد . این را ما نمی گوییم این را اتفاقات این روز های کارتون ایران میگوید .

تبریز تونز نویدی از تازگی داشت و این را با اتفاقات بزرگی که طی این یک ماه به وقوع پیوست به اثبات رسانید . جو تازه ای در نقد کارتون ها بوجود اورد و باعث ایجادیک فضای فعال و رقابتی بین سایت های کارتون در ایران شد و بر آن داشت تا خستگی سالهای گذشته را کنار بگذارند .

تبریز تونز توانست بازدید فوق العاده ای را به ثبت برساند که آمار آن را از این قسمت مشاهده فرمایید.

گروه تبریز تونز با نگرشی متفاوت و انالیز تمام سایتها و در نظر گرفتن خواسته های به روز کارتونیست ها توانست سایتی  در قالبی توانا و متفاوت از سایر سایت ها طی چندین ماه فعالیت ایجاد و توسعه دهد .

از جمله میتوان به این موارد اشاره نمود :

الف )  نظر سنجی : که در آن هر ماه یک نظر سنجی قرار داده شده و  در انتهای ماه به صورت خبری و گزارشی به نظر هنرمندان خواهد رسید .

ب) نقد کارتون : که در این قسمت هر ماه یک کاریکاتور از هنرمندی به نمایش در خواهد امد که افراد میتوانند نظرات خود را پیرامون آن بیان نمایند . هدف این بخش آموزش به جوانان در این عرصه و بهتر شدن اجرا ها و سوژه های هنرمندان است . لازم به ذکر است که انتشار کاریکاتور مورد نظر ، قبلا از صاحب اثر اجازه گرفته شده است .

ج ) روی خط قرمز : در این بخش کارتونیست های که جوایز یا تقدیر نامه و ... خود را از جشنواره ای دریافت ننموده اند میتوانند با دادن مستندات از طریق سایت تبریز تونز پیگیر مطالبات خود باشند .

د) مصاحبه داغ : در این قسمت تبریز تونز با بزرگان و هنرمندان فعال در این عرصه صریح و جالب به مصاحبه میپردازد .

ه ) نمکدون : استفاده از داستانهای طنز و تامل بر انگیز همیشه نیاز جامعه میباشد. خواندنی های این بخش خالی از لطف نیست .

و ) خبر های در گوشی : نیاز به اطلاعات و خبرهای که متاسفانه به هر دلیلی در این عرصه گفته نمی شود که از حقوق هنرمندان است، دیده میشد البته با طنز و طعم فلفل

ز ) کارتونیست های ایران و جهان : که در دو بخش متفاوت قرار دارد باعث آشنایی هنرمندان با یکدیگر و ایجاد ارتباطات کاری و هنری می گردد .

خ ) جشنواره ها و مسابقات : که این ادعا را داریم که در حال حاضر بروزترین اخبار را در این راستا اعلام می کنیم . البته وظیفه شرعی و قانونی هر سایت این می باشد که اخبار را با ذکر منبع اعلام نمایند که تبریز تونز در این راستا پیش گام می باشد .

ک ) نشریات کارتون : در این قسمت تمامی اخبار مربوط به مجلات طنز و کاریکاتور، نشریات و دانلود  آنها برای کاربران عزیز به روز رسانی می گردد .

ف ) تاریخچه کارتون : در این بخش گروه خبری تبریز تونز تاریخچه 100 ساله کاریکاتور آذربایجان و در مرحله بعد تاریخچه ای از بزرگان این عرصه را در کشور، از گذشته تا حال مورد بررسی قرار خواهد داد  که میتواند مورد استفاده محققین و دانشجویان و علاقمندان این عرصه قرار گیرد .

ل ) نقد جشنواره : که سوپرایزی برای کارتون ایران خواهد بود که بزودی اعلام خواهد شد این بخش با مشورت بزرگان کاریکاتور ایران در حال نهایی شدن است.

س ) بخش انگلیسی سایت تبریز تونز بزودی رو نمایی خواهد شد که برای افراد انگلیسی زبان اخبار و حواشی این عرصه را در اختیار شان قرار خواهد داد .

لازم به ذکر است که قسمت های جالبی در آینده، به ورژن بتای سایت افزوده خواهد شد .

حمایت شما ما را بر آن داشته تا این شعار را سر لوحه خود قرار دهیم که  گر قادر نیستی خود را بالا ببری همانند سیب باش تا با افتادنت اندیشه ای را بالا ببری

از حمایت شما سپاس گذاریم

انتشار یافته: 3 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
فرستنده: سعید عبدولی1393/08/24   01:46
با ارزوی موفقیت برای تبریز تونز همه هنرمندان تبریز
فرستنده: احسان یوسفی1393/08/26   02:39
be omid e 1 salegi site :D
فرستنده: آیدین ارجمندی1393/09/29   04:07
شرمنده ... از اینجا به عنوان راهی برای ارتباط استفاده کردم و نه نظر دادن.
در خبری که نتایج جشنواره ایستگاه گاز شیطان رو زدید اسم بنده رو ارجمند نیا درج کردید که ارجمندی صحیح است.
باز هم ببخشید
تبریز تونز از شما به علت این اشتباه پوزش خواسته برای شما موفقیت روزافزون را خواستار است
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط