نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
جشنواره تجسمی-راه روشن و ورک شاپ سیرهنرانقلاب در کرمانشاه + گزارش تصویری
کد مطلب: 1001864 تعداد بازدید: 1389 تاریخ انتشار: 1395/03/11 01:26
چاپ خبر
ارسال
جشنواره تجسمی-راه روشن و ورک شاپ سیرهنرانقلاب- به کار خود پایان داد

 

جشنواره تجسمی-راه روشن و ورک شاپ سیرهنرانقلاب- به کار خود پایان داد

 

سروری رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه: در این مراسم برگزیدگان جشنواره های هنرهای تجسمی"راه روشن" در بخش های عکاسی و کاریکاتور و هم چنین برگزیدگان ورک شاپ تجسمی "سیرهنرانقلاب" در بخش های عکس، کاریکاتور، طراحی پوستر، تصویر سازی، خوشنویسی و حجم سازی معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان کرمانشاه: مراسم اختتامیه و اهدا جوائز به برگزیدگان مسابقات تجسمی "راه روشن" و ورک شاپ هنرهای تجسمی "سیرهنرانقلاب" عصر امروز یکشنبه در محل حوزه هنری استان کرمانشاه برگزار شد.

برگزیدگان جشنواره تجسمی"راه روشن"

هیئت داوران در جشنواره های هنرهای تجسمی"راه روشن" و در بخش عکاسی، احسان نیک پیام و محمدعلی مطاعی را به ترتیب حائز رتبه اول و دوم دانست و رتبه سوم این بخش نیز  مشترکا به محمدرضا رجایی و سیدابراهیم پیره رسید.

در بخش کاریکاتور جشنواره های هنرهای تجسمی"راه روشن" نیز هیئت داوران سامان احمدی، الهام خوش انجام و الهام خلیلی مهر را به تربیت به عنوان رتبه های اول تا سوم معرفی و تقدیر کرد.

 

برگزیدگان مسابقات ورکشاپ تجسمی"سیر هنر انقلاب"

هیئت داوران  در مسابقات، ورک شاپ تجسمی "سیرهنرانقلاب" از پگاه زرین پیک، نادرگلی طارمی و مهسا اکبری به عنوان نفرات اول تا سوم بخش نقاشی تجلیل به عمل آورد و از پوران نوری به عنوان پیشکسوت این بخش تقدیر کرد.

سمیه ویسی، صبا سادات نوربخش و طاهره محمدی نیز نفرات اول تا سوم بخش تصویرسازی ورک شاپ تجسمی "سیرهنرانقلاب"  بودند.

در بخش طراحی پوستر ورک شاپ تجسمی "سیرهنرانقلاب" هیئت داوران کسی را حائز رتبه اول ندانست و هانیه احمدی را به عنوان نفر دوم این بخش معرفی وتقدیر کرد.

هم چنین معصومه کرم یافتی و لیلا رنجبر نیز مشترکا به رتبه سوم بخش طراحی پوستر ورک شاپ تجسمی "سیرهنرانقلاب" دست یافتند.

هیئت داوران در بخش کاریکاتور ورک شاپ تجسمی "سیرهنرانقلاب"نیز از حمید قالیجاری، سامان احمدی و محمدرسول گودینی به عنوان نفرات اول تا سوم تقدیر به عمل آورد.

میلاد گیوه چی نیز در بخش حجم سازی ورک شاپ تجسمی "سیرهنرانقلاب" عنوان سوم را به دست آورد و هیئت داوران در این بخش کسی را حائز رتبه اول و دوم نشناخت.

در بخش خوشنویسی ورک شاپ تجسمی "سیرهنرانقلاب" نیز هیئت داوران عباس الفتی، اکبر محمدی، علی امیری، فرهاد غلامی، سید غلامحسین حسینی، کیانوش ارباب پوری، محسن کرمی، لیلا بشتام، مرضیه فرهادی، اعظم خوش اندام، کبری صادقی، محمد امین رفیعیان و کامران همتی را بدون اولویت به عنوان برگزیده معرفی کرد.

هم چنین پویان پیره و مهرداد اسفندیاری به عنوان دو برگزیده نوجوان این بخش معرفی و تقدیر شدند. کاوه قنبری دیگر منتخب این بخش بود که به عنوان برگزیده خردسال بخش خوشنویسی معرفی و تقدیر شد.

هم چنین نماینده "هفته نامه شهر من"  در این مراسم از دو تن از عوامل این هفته نامه به عناوین ژاله دهلوی(عکاس) و حمیدرضا قالیجاری(کاریکاتوریست) تقدیر کرد.

اجرای شعر خوانی دو شاعر کرمانشاهی با عناوین روشنک تکلف پور و یزدان بابایی از دیگر بخش های این مراسم بود.



برای مشاهده عکس ها در اندازه اصلی و نمایش اسلاید، روی تصاویر کلیک کنید.
TabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تون
انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط