نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
بازدید رئیس سازمان بسیج مستضعفین از نمایشگاه هولوکاست
کد مطلب: 1001870 تعداد بازدید: 1522 تاریخ انتشار: 1395/03/12 14:34
چاپ خبر
ارسال
بازدید رئیس سازمان بسیج مستضعفین از نمایشگاه هولوکاست

تبریز تونز

بازدید رئیس سازمان بسیج مستضعفین از نمایشگاه هولوکاست

 

سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، ضمن بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور هولوکاست، با بیان اینکه هولوکاست بتی است که سرمایه‌داری جهانی آن را ساخته است، اظهار کرد: سرمایه‌داری جهانی تمام مردم دنیا را وادار می‌کند بتی به نام هولوکاست را پرستش کنند و از نظر آن‌ها هیچ‌کس حق ندارد ایرادی به این روند بگیرد.

وی ادامه داد: آثاری که دیدیم فریاد بت‌شکن‌های زمان است که می‌خواهند بت هولوکاست را بشکنند و از اسارت این بت رها شوند. آثار به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه بسیار زیبا و عمیق بوده و نشان می‌دهد که مفهوم تزویر و دروغ‌گویی نظام سرمایه‌داری غرب برای سلطه به محرومین و اشغال سرزمین‌های اسلامی امروز جهانی شده است و اعتراض به چنین شرایطی یهودی و مسلمان و مسیحی نمی‌شناسد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: آثار نمایشگاه پر از مفهوم و دانش هستند و زبان بین‌المللی دارند؛ چرا که هنرهایی مانند کاریکاتور و عکس زبان نمی‌شناسد و در تمام کشورهای جهان کاربرد دارد و باید از آقای شجاعی و عزیزانی که نمایشگاه را برپا کردند تقدیر و تشکر کنم.

نقدی درباره اظهارنظر برخی از دولت‌مردان غربی درباره این نمایشگاه، عنوان کرد: نظر شخصیت‌های دیگر درباره نمایشگاه را هنوز ندیده‌ و نشنیده‌ام، اما اینجا جایی است که می توانیم غربی‌ها و آن آزادی که آن‌ها مدعی‌اش هستند را به چالش بکشیم و ثابت کنیم چنین ادعایی از سوی آن‌ها دروغ است. اینجا کمینگاهی است که می‌تواند اثبات کند آزادی بیان در غرب دروغ است و چنین آزادی بیانی وجود ندارد.

در این بازدید، محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری، فاضل نظری معاون هنری حوزه هنری و سید مسعود شجاعی طباطبایی دبیر هنری دومین مسابقه کارتون و کاریکاتور هولوکاست سردار نقدی را همراهی کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور همچنین بر سر مزار دو شهید گمنام در حوزه هنری حاضر شد و به جایگاه این شهدا ادای احترام کرد.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط