نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
با کارتونیست های جهان پاول کوزینسکی
کد مطلب: 1001964 تعداد بازدید: 4328 تاریخ انتشار: 1395/04/26 08:41
چاپ خبر
ارسال
با کارتونیست های جهان پاول کوزینسکی تنظیم از امیر سهیلی

با کارتونیست های جهان پاول کوزینسکی

پاول کوزینسکی pawel kuczynski

 

کارتونیست لهستانی در سال 1976 در سزین، لهستان متولد شد، او با مدرک گرافیک از آکادمی هنرهای زیبا در پوزنان فارغ التحصیل شد. جوایز کوزینسکی بسیار فراوانند و در زمره یکی از هنرمندان و کارتونیستهایی در دنیا قرار میگیرند که از جوایز فراوانی در حیطه خود برخوردارند.

بسیاری از کارتون هایش صورت تم های جدی مانند فقر، حرص و آز، سیاست و مرگ و میر را به خود میگیرند.

پاول کوزینسکی که علاوه بر کارتون در گرافیک هم دستی بر آتش دارد براحتی می تواند و میداند چگونه عناصر بصری آثارش را به بهترین نحو در کنار یکدیگر  طوری بچیند که بار مفهومی و زیبا شناختی لازم را در اجرا بدست بیاورند.

کارتون های او سمت و سویی خاص با سورئالیسم داشته و استفاده ماهرانه او با استفاده از استعارات بصری و طنز سیاه و سفید و حتی شناختی که از دنیای عکاسی دارد و بنوعی در آثارش بصورت کارتون تجلی می یابد قابل دقت و توجه است.

در آثار کوزینسکی حقایق غم انگیزی درباره وضعیت انسان ، مسایل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و زیست محیطی وجود دارد . فضا و کاراکتر هایش اندکی از دنیای فانتزی مد نظر ما دور هستند اما بخوبی با ایده ها و ذهن با تخیل بسیار قوی او ساخت و پرداخت شده اند ، رنگ پردازی آثارش منحصر بفرد بوده و یکی از رموز آثار موفقش شناخت درست او از رنگ هاست. بیان کارهای کوزینسکی شاعرانگی خاصی وجود دارد در عین حال که تلخندی است که مخاطب از عمق و ضمیر آثار بدان پی میبرد.

تهیه و تنظیم : امیر سهیلی



برای مشاهده عکس ها در اندازه اصلی و نمایش اسلاید، روی تصاویر کلیک کنید.
TabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تونTabrizToon.com - تبریز تون
انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط