نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
فراخوان یادواره سراسری ادبی هنری « خط سرخ منا» بخش کارتون
کد مطلب: 1001972 تعداد بازدید: 2053 تاریخ انتشار: 1395/04/28 22:50
چاپ خبر
ارسال
آخرین مهلت ارسال اثار ارسال آثار را 15 شهریور ماه می باشد

تبریز تونز

 

یادواره سراسری ادبی هنری « خط سرخ منا» برگزار می شود

 

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی از برگزاری یادواره سراسری ادبی هنری « خط سرخ منا» همزمان با اولین سالروز فاجعه منا در حوزه هنری استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان آذربایجان شرقی؛ حسن میلانی با اعلام این خبر گفت: حادثه بسیار تلخ منا که باعث جان باختن و مصدومیت جمع کثیری از زائرین بیت الله الحرام شد، جهان اسلام و ملت های آزاده را داغدار  و اندوهی  بسیار بزرگ در بین مسلمانان جهان پدید آورد و در ایران عزیز نیز خانواده‌هایی را که مشتاقانه در انتظار ورود زائران خانه خدا بودند مصیبت زده و عزادار کرد. بی‎شک مدیریت غلط آل سعود در صحنه حج و اقدامات ناشایسته‌ای که عامل این فاجعه بوده است نباید از نظر دور بماند.

وی هدف از برگزاری یادواره سراسری ادبی هنری « خط سرخ منا» را اعلام اعتراض هنرمندان به نقش آل‌سعود در ایجاد فجایع انسانی در منطقه و مدیریت غلط و بی‌لیاقتی آن عنوان کرد.

میلانی همچنین افزود: به همین منظور دبیرخانه یادواره ادبی هنری « خط سرخ منا» در حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی با همکاری و مشارکت روابط عمومی و امور بین المللی شهرداری کلانشهر تبریز،  سازمان حج و زیارت استان، صدا و سیمای مرکز استان و بسیج هنرمندان تشکیل یافته است.

وی ضمن ابراز تأسف و ناراحتی از این فاجعه غم‌بار و اعلام انزجار از مسبّبان و عاملین این فاجعه که همان حکومت صهیونیستی آل سعود است، اضافه نمود: یادواره هنری، ادبی خط سرخ منا در رشته های؛  فیلم های موبایلی ،عکس، تصویر سازی، کاریکاتور، گرافیک، شعر و داستان، برگزار می گردد.

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی گفت: یادواره فوق در دو بخش برگزار خواهد شد؛ بخش اول ویژه عموم مردم و حجاجی که در مراسم حضور داشتند و بخش دوم ویژه هنرمندان و نویسندگان می باشد تا از این طریق اعتراض خویش را به نقش آل سعود در ایجاد فجایع انسانی در منطقه نشان دهند.

میلانی فرصت ارسال آثار را 15 شهریور ماه سال جاری عنوان نمود و خاطرن نشا کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را در رشته های گفته شده به نشانی تبریز- خیابان امام خمینی- تقاطع شریعتی- طبقه فوقانی مجموعه فرهنگی سینمایی قدس- حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی و به کد پستی 5133714381 ارسال نمایند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 04135552557 و 04135551619 تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است پوستر و فراخوان یادواره سراسری ادبی هنری « خط سرخ منا» در تارنمای حوزه هنری استان به نشانی www.artabriz.ir قابل دریافت و دانلود می باشد.

 

- حداکثر تعداد ارسال اثر 5 اثر می باشد .

آثار باید 300 DPI و در فرمت jpeg باشند .

جوایز :

نفر اول پانزده میلیون ریال همراه با تندیس و لوح

نفر دوم دوازده میلیون ریال همراه با تندیس و لوح

نفر سوم ده میلیون ریال همراه با تندیس و لوح

برگزیده هر بخش پنج میلیون ریال همراه با لوح تقدیر

آدرس :

تبریز- خیابان امام خمینی- تقاطع شریعتی- طبقه فوقانی مجموعه فرهنگی سینمایی قدس- حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی و به کد پستی 5133714381 ارسال نمایند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 04135552557 و 04135551619 تماس حاصل نمایند.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط