نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
برگزیدگان جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان معرفی شدند
کد مطلب: 1002077 تعداد بازدید: 1433 تاریخ انتشار: 1395/06/18 10:37
چاپ خبر
ارسال
برگزیدگان بیست و سومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان معرفی شدند

تبریز تونز

برگزیدگان بیست و سومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان معرفی شدند

 

طی مراسمی و با حضور مسئولان و مدیران برگزیدگان بیست و سومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان امروز چهارشنبه در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج معرفی شدند.

 

به گزارش سایت هنر مقاومت به نقل از خبرگزاری مهر ، بیست و سومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی از روز چهاردهم شهریور ماه امسال در سنندج کار خود را آغاز کرد و شرکت کنندگان در این دوره طی چهار روز باهم به رقابت پرداختند.

 

۲۷ داور آثار شرکت کنندگان را در ۹ رشته تخصصی شامل نگارگری، طراحی، حجم، تصویرسازی، پوستر، عکاسی، کاریکاتور، نقاشی و خوشنویسی ارزیابی و داوری کردند.

 

با رای هیئت داوران رشته پوستر، عاطفه مهوری از اصفهان، سعید مجنون از اردبیل و حسین دهقان از یزد به عنوان برگزیدگان این رشته انتخاب شدند.

 

هیئت داوران در بخش تصویرسازی صبا سلطانیان از کرمانشاه، سعید عبدالله دستجردی از قم را شایسته تقدیر دانستند و نرگس گلمحمدی از قم، شادی وداعی از اصفهان و هانیه محسنی زاده از تهران را به عنوان برگزیدگان این رشته معرفی کردند.

 

هادی آقایی و عباس نصیری از البرز در رشته خوشنویسی از سوی داوران شایسته تقدیرشدند و سید علیرضا مطلبی از مازندران، فرنود محمدی از اصفهان و صادق شیخ ممو از کهکیلویه و بویراحمد به عنوان برگزیدگان این رشته انتخاب شدند.

 

در رشته حجم هیئت داوران هاینه حاجی میرزا از تهران و فروزان حسن زاده از مازندران را شایسته تقدیر دانستند و زینب الماسی از البرز، ملیکا نیکخواه از تهران و سعید محمودی از یزد هم برگزیده این بخش شدند.

 

هیئت داوران بخش طراحی علیرضا پرهیزگاری و علی بهرامی از تهران را شایسته تقدیر اعلام و امید مهدی گل محمدی از قم، ابوالفضل پاشنا از و فرشید حیدری صفت از آذربایجان شرقی را به عنوان برگزیدگان این بخش معرفی کردند.

 

در رشته عکاس زهرا نادری از خراسان رضوی، مهرداد فتحی از زنجان و محمد گنجی از مازندران شایسته تقدیر شدند و بهزاد نیرآباد از خراسان رضوی، کیوان آذرشب از بوشهر، رقیه کیان مهر از مازندران هم برگزیده شدند.

 

هیئت داوران در رشته کاریکاتور صدف گلشنی از کردستان و سحر فتاح از اصفهان را شایسته تقدیر دانستند و زهرا مقدم از زنجان، رضا حمیدی مطلق از سمنان، سعید جوانمرد از بوشهر و عارف نیازی از کرمانشاه به عنوان برگزیده معرفی کردند.

 

مریم سلیمانی از گیلان، کتایون حسین راد از آذربایجان شرقی، سیامک پاینده از اردبیل در رشته نقاشی شایسته تقدیر شدند و آیدا روزبیانی از البرز، فاطمه فرخی از گیلان و سیدحسین فرخی از خراسان شمالی هم برگزیده شدند.

 

کورش محمدی نژاد از خراسان شمالی در گرایش نقاشی ایرانی، محسین صفری از قزوین در گرایش تذهیب و محمد بلورچی از مرکزی در گرایش گل و مرغ با رای هیئت داوران برگزیده شدند.

منبع: کارتون مگ

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط