نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
نفرات برگزیده یادواره سراسری ادبی هنری خط سرخ منا
کد مطلب: 1002089 تعداد بازدید: 2106 تاریخ انتشار: 1395/06/23 01:28
چاپ خبر
ارسال
نفرات برگزیده یادواره سراسری ادبی هنری خط سرخ منا تجلیل شدند

تبریز تونز

نفرات برگزیده یادواره سراسری ادبی هنری خط سرخ منا تجلیل شدند

نفرات برگزیده یادواره سراسری ادبی هنری خط سرخ منا همزمان با آیین اختتامیه یادواره فوق در محل تالار مجتمع پتروشیمی تبریز اعلام شد.

به گزارش تبریز تونز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان آذربایجان شرقی؛ رئیس حوزه هنری استان با اعلام این خبر گفت: برگزیدگان در 6 بخش کاریکاتور، پوستر، تصویرسازی، شعر، داستان و سایر معرفی شده اند.

حسن میلانی ادامه داد: در بهش کاریکاتور محسن اسدی، حمید قالیجاری و محبوبه پاکدل به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به دست آوده اند و اکبر تراب پور، مهدی عزیزی و فروزان محمد شفیع نیز در این بخش برگزیده شده اند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در بخش پوستر نیز لیدا توحیدی، اصغر رحمانی و عبدالرحمن مجرد به ترتیب نفرات اول تا سوم شده اند و محمد علی خلجی نیز نفر برگزیده اعلام شده است.

میلانی با بیان اینکه در بخش تصویر سازی کسی نتوانست رتبه اول را کسب کند،اضافه نمود: فراز سالک و شبنم صباغ رتبه های دوم و سوم را از آن خود کردند و آرام علایی، احلام فائز و لیلا حاج اسمعیلی نفرات برگزیده اعلام شده اند.

وی نفرات اول تا سوم بخش شعر را نیز جاوید سیفی، خدابخش صفادل و محمد جواد شاهمرادی عنوان کرد و حسین عبدی، عارف ساسانی و علیرضا رجبعلی زاده نیز مقام شایسته تقدیررا از آن خود کردند.

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی با اعلام اینکه بخش داستان نیز رتبه اول ندارد، گفت: محمود مهدوی و نسیم رضازاده نفرات دوم و سوم در بخش داستان شدند و مرتضی فرجی، میثم موسویان و نعیمه ترکمن نیا مقام های شایسته تقدیر شناخته شدند.

میلانی در ادامه اظهار داشت، در بخش سایر نیز مهناز افضلی در بخش کتاب، خاطرات خود نوشت برای کتاب آسمانی ترین زمین مقام شایسته تقدیر را از آن خود کرد.

وی افزود: آقای داداشی در بخش نمایش رادیویی، ابراهیم زره ساز در بخش اجرایی یادواره، مختاروند در بخش نرم افزار و کما الدین شاهرخ در بخش عکس عناوین شایسته تقدیر را به دست آوردند.

لازم به ذکر است، یادواره سراسری ادبی هنری خط سرخ منا 21 شهریور ماه 95 در محل مجتمع پتروشیمی تبریز با حضور جمع کثیری از مردم غیور آذربایجان برگزار گردید.

 

تبریز تونز

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط