نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
اعلام نتایج جشنواره سراسری خراسان شمالی - نفوذ
کد مطلب: 1002102 تعداد بازدید: 1618 تاریخ انتشار: 1395/06/28 09:20
چاپ خبر
ارسال
اعلام نتایج جشنواره سراسری خراسان شمالی - نفوذ

تبریز تونز

اعلام نتایج جشنواره سراسری خراسان شمالی - نفوذ

برگزیدگان هفتمین جشنواره سراسری سالانه حوزه هنری خراسان شمالی «نفوذ» در بجنورد معرفی شدند / شهریور 1395

آیین اختتامیه هفتمین دوره جشنواره سراسری کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی با موضوع «نفوذ» در بجنورد برگزار شد و 13 هنرمند برگزیده این جشنواره تجلیل شدند.

 

شنبه‌شب، آیین اختتامیه هفتمین دوره جشنواره سراسری کاریکاتور حوزه هنری این استان با موضوع «نفوذ» با حضور شماری از مسئولان کشوری و استانی بجنورد برگزار شد.

 

در این مراسم که مجید مصلحی، مدیرکل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری کشور، مهدی حبیبی، معاون فرهنگی هنری اداره کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری، مدیران کل حوزه هنری استان‌های خراسان رضوی، سمنان و خراسان شمالی و برخی دیگر از مدیران فرهنگی و هنری استانی حضور داشتند، از 13 هنرمند برگزیده این جشنواره با اهدای لوح افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی تجلیل شد.

 

هیئت داوران هفتمین جشنواره سراسری کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی با موضوع «نفوذ» شامل بهرام ارجمند نیا، مسعود ضيايي، محمود نظری، سجاد رافعی و عباس ناصري پس از بررسی 546 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره از سوی 177 هنرمند از 29 استان کشور، سه نفر را به‌عنوان نفرات اول تا سوم، 10 نفر به‌عنوان شایسته تقدیر و سه نفر را هم به‌عنوان تقدیری معرفی کردند.

 

بر اساس اعلام هیئت داوران مقام اول جشنواره سراسری کاریکاتور «نفوذ» به رضا حمیدی مطلق از استان سمنان رسید و از این هنرمند با اهدای لوح افتخار، تندیس جشنواره و 25 میلیون ریال جایزه نقدی تجلیل شد.

 

سمانه صابری از استان خراسان شمالی به‌عنوان نفر دوم افزون بر لوح تقدیر و تندیس جشنواره 20 میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کرد و مصطفی ستاریان از استان اصفهان هم با کسب عنوان سوم لوح افتخار، تندیس جشنواره و 15 میلیون ریال جایزه نقدی را از آن خود کرد.

 

هیئت داوران همچنین مهدی عزیزی از استان مرکزی، پویا عبدلی از کرمانشاه، الیاس رشیدی نسب از خراسان شمالی، علیرضا پاکدل از خراسان رضوی، منصوره دهقانی از اصفهان، سیدحامد مرتضوی از خراسان شمالی، فرزانه وزیری‌ تبار از یزد، محمدعلی خلجی از تهران و سامان احمدی از کرمانشاه را به‌عنوان 10 هنرمند شایسته تقدیر این جشنواره معرفی کرد که به هرکدام از آنها سه میلیون ریال جایزه نقدی به همراه تندیس و لوح افتخار جشنواره اهدا شد.

 

علاوه بر این بر اساس نظر دبیرخانه هفتمین دوره جشنواره سراسری کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی داریوش مهردلان، سیدتقی رضایی و بهار پشام هر سه از خراسان شمالی به‌عنوان هنرمندان تقدیر شده توسط دبیرخانه شناخته شده و با اهدای لوح تقدیر از آنها تجلیل شد.

 

گفتنی است در حاشیه برگزاری آئین اختتام هفتمین جشنواره سراسری کاریکاتور " نفوذ " ، از میثم مرادی بیناباج، رئیس سابق حوزه هنری خراسان شمالی به پاس تلاش در مسیر رشد و تعالی فرهنگ و هنر در طول دوران ریاستش با اهدای لوح قدردانی شد.

 

اجرای موسیقی مقامی به مناسبت عید سعید غدیر توسط استاد حسین ولی‌نژاد، منقبت خوانی در مدح حضرت علی(ع) توسط گروه " گاهان " به سرپرستی حسین حصاری از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

منبع : کارتون مگ

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط