نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
ساخت مستند پرتره فرهاد رحیم قراملکی
کد مطلب: 1002114 تعداد بازدید: 2161 تاریخ انتشار: 1395/07/03 01:57
چاپ خبر
ارسال
ساخت مستند پرتره فرهاد رحیم قراملکی کارتونیست انقلابی و فعال در حوزه مقاومت و بیداری اسلامی از طرف اتحادیه رادیو تلویزیون های اسلامی شروع شد.

تبریز تونز

ساخت مستند پرتره فرهاد رحیم قراملکی کارتونیست انقلابی و فعال در حوزه مقاومت و بیداری اسلامی از طرف اتحادیه رادیو تلویزیون های اسلامی  شروع شد.

به گزارش روابط عمومی این اتحادیه, این مستند نیمه بلند جهت پخش از کانالهای قدس تی وی, رهبر تی وی, تی وی ١۴، تی وی ١٢ کشور ترکیه از طریق ماهواره ترک ساتA4 به زبان ترکی استانبولی ترجمه و در حال تولید و ضبط می باشد و به  زندگینامه و بیوگرافی و فعالیتهای هنری این هنرمند کارتونیست صاحب نام تبریزی در حوزه کارتون  پرداخت می کند. لازم به ذکر است که نسخه فارسی این مستند جهت پخش از کانالهای ایرانی افق و شبکه سحر نیز درحال تهیه و تولید می باشد. فرهاد رحیم قراملکی از کارتونیستهای مطرح تبریز بوده و فعالیتهای گسترده ای در زمینه کارتون سیاسی در حوزه بحث مقاومت و بیداری اسلامی انجام داده و به تازگی مجموعه کاریکاتوری را تحت عنوان جهالت مدرن که زوایای مختلفی از جنایات رژیم منحوس آل سعود را به تصویر کشیده تولید و عرضه کرده است که مورد توجه رسانه های مختلف داخلی و خارجی قرار گرفته است.

تبریز تونز

انتشار یافته: 1 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
فرستنده: محمد ستاری1395/07/07   22:47
آفرین و تبریک به این هنرمند موفق
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط