نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
جشنواره ملی کاریکاتور و کاریکلماتور صلح و سلام تمدید شد
کد مطلب: 1002191 تعداد بازدید: 1652 تاریخ انتشار: 1395/08/04 09:23
چاپ خبر
ارسال
مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی کاریکاتور تا ۱۶ آذر تمدید شد.

تبریز تونز

جشنواره ملی کاریکاتور و کاریکلماتور صلح و سلام تمدید شد

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی کاریکاتور تا ۱۶ آذر تمدید شد.

به گزارش تبریز تونز به نقل از شیرین طنز، دکتر خسرو مزرعی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان اعلام کرد که به دلیل استقبال علاقه‌مندان سراسر کشور به موضوع‌های جشنواره ملی کاریکاتور و کمیک انیماتور و کاریکلماتور و کمیک استریپ، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا ۱۶ آذر ۱۳۹۵ (روز دانشجو) تمدید شده است.

رییس شورای تخصصی معاونین دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد: «دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی، طلاب و مدرسان حوزه علمیه سراسر کشور می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

مزرعی گفت : علاقه‌مندان همچنین می‌تواتند به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار جهت شرکت در جشنواره به سایت جشنواره به نشانی www.solhoasalam.ir مراجعه کنند.

دبیر جشنواره ملی کاریکاتور و کمیک انیماتور و کاریکلماتور و کمیک استریپ اظهار کرد: «در پی پیشنهاد رئیس‌جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل متحد با عنوان جهان عاری از خشونت، معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی درصدد پرداختن به این موضوع در قالب مجموعه جشنواره‌های صلح و سلام برآمد. در این بین برگزاری جشنواره کاریکاتور، کمیک انیماتور، کاریکلماتور و کمیک استریپ به دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان واگذار شده است .

مزرعی گفت : معرفی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان پیام‌آور فرهنگ صلح، افزایش مشارکت دانشگاهیان و فعال کردن کانون‌های دانشجویی با رویکرد صلح و سلام، اشاعه و ترویج فرهنگ صلح و دوستی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری در زمینه صلح و دوستی، ایجاد فضای مناسب رقابتی میان هنرمندان دانشگاه آزاد اسلامی و ایجاد انگیزه و قدردانی از هنرمندان دانشگاه آزاد اسلامی، کشف، شناسایی و معرفی استعدادها و تاثیرگذاری برافکار عمومی و تسهیل عرصه فعالیت جوانان در عرصه کاریکاتور، کمیک استریپ، کمیک انیماتور، کاریکلماتور از اهداف برگزاری بخش کاریکاتور، کمیک انیماتور، کاریکلماتور و کمیک استریپ است.

برای مشاهده شرایط جشنواره این قسمت را کلیک نمایید

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط