نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
تقدیر از کوشش‌های دامنه‌دارِ کاریکاتوریست انقلابی فرهاد رحیم‌قراملکی
کد مطلب: 1002371 تعداد بازدید: 1285 تاریخ انتشار: 1395/10/15 14:17
چاپ خبر
ارسال
تقدیر از کوشش‌های دامنه‌دارِ کاریکاتوریست انقلابی، «فرهاد رحیم‌قراملکی»

تبریز تونز

 

افتتاحیه‌ی جشنواره‌ی مردمی فیلم عمار در آذربایجان شرقی با تقدیر از شهید اسماعیل کریمی، بانو طوبی آشپززاده و فرهاد رحیم قراملکی

 

به گزارش تبریز تونز به نقل از «روابط عمومی جشنواره عمار»، آیین افتتاحیه‌ی هفتمین جشنواره‌ی مردمی فیلم عمار در آذربایجان‌شرقی با حضور مردم و اهالی فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی ۱۳ دیماه در مسجد موسی بن جعفر (ع) برگزار شد.

 

رویکرد ویژه‌ی این دوره از جشنواره‌، پاسداشت شهدای جبهه‌ی مقاومت است. در همین راستا افتتاحیه‌ی عمار در استان، یادکردی از شهید هشترودی جبهه‌ی مقاومت، «اسماعیل کریمی» و دیگر شهدای جبهه‌ی مقاومت استان برگزار شد.

 

همچنین در این مراسم از بانوی انقلابی و خستگی‌ناپذیر، مادر شهید یعقوب قنبریه، خانم «طوبی آشپززاده» تجلیل به عمل  آمد. خانم آشپززاده از فعالین در مبارزه با طاغوت بوده و نقش شایانی در پشتیبانی از جنگ ایفا کرده‌ است و همچنان از فعالین در پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت است. جلساتِ پررونق ایشان در طی سالیان بعد از انقلاب تا کنون، ظرفیتی است که ایشان برای روزهای سخت انقلاب آماده نگه داشته‌اند.

 

بخش دیگری از این مراسم نیز به تقدیر از کوشش‌های دامنه‌دارِ کاریکاتوریست انقلابی، «فرهاد رحیم‌قراملکی» اختصاص داده شد. او آثار پرتعداد و ارزشمندی در موضوعات مختلف خصوصاً در موضوع بیداری اسلامی و جهان اسلام خلق کرده است.

 

 این مراسم روز دوشنبه ۱۳ دی‌ماه، ساعت ۱۸ در مسجد موسی ‌بن ‌جعفر(علیه‌السلام) تبریز واقع در خیابان رسالت، شهرک رازی برگزار شد

 

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط