نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
نمایشگاه کاریکاتور شجاعی طباطبایی در همدان
کد مطلب: 1002426 تعداد بازدید: 1507 تاریخ انتشار: 1395/11/06 01:48
چاپ خبر
ارسال
نمایشگاه آثار کاریکاتور مسعود شجاعی طباطبایی در همدان برپا می‌شود

تبریز تونز

نمایشگاه آثار کاریکاتور مسعود شجاعی طباطبایی در همدان برپا می‌شود

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان گفت: به مناسبت سالروز ایام‌الله فجر نمایشگاه آثار عکس و کاریکاتور استاد مسعود شجاعی طباطبایی در همدان برپا می‌شود.

 

به گزارش تبریز تونز به نقل از شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، رسول کرمی در همدان اظهار داشت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر نمایشگاه آثار عکس و کاریکاتور استاد مسعود شجاعی طباطبایی در همدان برپا می‌شود.

 

وی گفت: یکی از هدف سازمان بسیج هنرمندان استان برپایی کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید برجسته کشوری است تا علاقه‌مندان و هنرمندان شهرستان‌ها بتوانند با ارتباط و شناخت بیشتر آن‌ها، از تجربه آنان استفاده بهینه‌ای داشته باشند.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان افزود: در همین راستا و به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با دعوت از استاد مسعود شجاعی طباطبایی نمایشگاه آثار عکس و کاریکاتور این هنرمند برجسته کشور نیز در همدان دایر می‌شود.

 

وی ادامه داد: این نمایشگاه که حاوی بیش از ۴۰ اثر با موضوعات عکس دفاع مقدس و همچنین کاریکاتورهایی با مضمون استکبارستیزی این هنرمند است، ساعت ۱۶ روز پنج‌شنبه هفتم بهمن ماه در نگارخانه مجتمع عین‌القضات همدان واقع در بلوار فلسطین افتتاح می‌شود.

کرمی با اشاره به اینکه این نمایشگاه تا ۱۱ بهمن برای بازدید عموم دایر است، افزود: نشست تخصصی و جلسه پرسش و پاسخی نیز در همین رابطه و بعد از افتتاحیه نمایشگاه با حضور استاد مسعود شجاعی طباطبایی در محل در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی عین‌القضات برگزار می‌شود.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط