نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
نتایج نخستین جشنواره و ورکشاپ کارتون و کاریکاتور نماز
کد مطلب: 1002572 تعداد بازدید: 1550 تاریخ انتشار: 1395/12/26 02:41
چاپ خبر
ارسال
نتایج نخستین جشنواره و ورکشاپ کارتون و کاریکاتور نماز

تبریز تونز

نتایج نخستین جشنواره و ورکشاپ کارتون و کاریکاتور نماز

 

سنندج- ایرنا- نخستین جشنواره و ورکشاپ کارتون و کاریکاتور نماز و کاهش آسیب‌های اجتماعی شامگاه دوشنبه با معرفی نفرات برتر در سالن اجتماعات کتابخانه امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) سنندج به کار خود پایان داد.

به گزارش تبریز تونز به نقل از شیرین طنز، به نقل از خبرنگار ایرنا، در این آیین و براساس رای هیات داوران، در بخش جوان از روژینا فتانت تقدیر شد و صدف گلشنی، شیلا توانانژاد و سمیه غریبی به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 

در بخش بزرگسالان نیز اردشیر صادق‌وزیری، ژاله یوسفی‌نژاد و خبات ساعدی شایسته تقدیر شناخته شدند.

 

در این بخش همچنین سیامک جعفری مقام اول، فهیمه ذبیحی سلطانی مقام دوم و امیر سهیلی و کاوه رضاقلی به صورت مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره کارتون و کاریکاتور نماز در این آیین اختتامیه گفت: در این ورکشاپ تخصصی که طی یک روز عملیاتی شد، هنرمندان کردستانی بیش از ۴۳ اثر تولید کردند که پس از داوری آثار ۲۲ اثر به نمایشگاه استانی راه پیدا کرد.

 

خبات ساعدی با بیان اینکه در مجموع آثار تولید شده در ۲ بخش جوان و بزرگسال داوری شد افزود: رضا احمدیاری و محمدسامان صولی هنرمندان برجسته عرصه کارتون و کاریکاتور استان داوری آثار و مربیگری ورکشاپ را برعهده داشتند.

 

وی اظهار کرد: آثار تولیدشده در این ورکشاپ به عقیده داوران و هنرمندان استانی و کشوری فراتر از یک جشنواره استانی بود و در همین راستا آثار این جشنواره علاوه بر سنندج در دیگر شهرهای استان و چند استان کشور نیز به نمایش در خواهد آمد.

 

آثار راه‌یافته به بخش نمایشگاهی این جشنواره از امروز سه شنبه تا پایان سال جاری در گالری کتابخانه امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) سنندج در معرض دید قرار گرفته و در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر پذیرای بازدید علاقمندان است.

 

نخستین جشنواره و ورکشاپ کارتون و کاریکاتور نماز و کاهش آسیب‌های اجتماعی با حمایت‌ ستاد اقامه نماز استان کردستان و معاونت ارتباطات نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط