نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
فراخوان سیزدهمین جشنواره‌ مطبوعات کودک و نوجوان
کد مطلب: 1002909 تعداد بازدید: 1128 تاریخ انتشار: 1396/08/03 05:00
چاپ خبر
ارسال
فراخوان سیزدهمین جشنواره‌ مطبوعات کودک و نوجوان

تبریز تونز

فراخوان سیزدهمین جشنواره‌ مطبوعات کودک و نوجوان

 

سیزدهمین جشنواره‌ مطبوعات کودک و نوجوان کانون امسال هم با تاکید بر موضوع محیط زیست برگزار می‌شود.

 

به گزارش تبریز تونز به نقل از شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیران ‌مسئول، سردبیران نشریه‌های کودک و نوجوان، نویسندگان، شاعران، تصویرگران، خبرنگاران و عکاسان فعال در حوزه ادبیات کودک و نوجوان تا ۲۴ آبان ۱۳۹۶ فرصت دارند آثار منتشر شده در سال‌های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

 

بر اساس این فراخوان، علاوه بر بخش ویژه، آثار مطبوعات کودک در ۱۵ بخش‌ همچون تیتر، خبر، گفت‌وگو، سرمقاله، یادداشت و مقاله، گزارش، طنز مطبوعاتی، کاریکاتور، کمیک استریپ، گرافیک مطبوعاتی (طراحی جلد، صفحه‌آرایی و تصویرگری)، عکس، داستان تألیف (کودک و نوجوان)، شعر (کودک و نوجوان)، آثار مخاطبان (نهایت سن پدیدآورنده ۱۸ سال تمام، در زمان چاپ اثر در نشریه) و انتخاب نشریه‌ی برتر از نگاه کودکان و نوجوانان داوری می‌شود.

 

بر اساس این گزارش، فعالان این حوزه باید سه نسخه از هر اثر (یا یک نسخه به همراه CD PDF) که در نشریات رسمی ویژه کودکان و نوجوانان منتشر شده‌ است را به این دبیرخانه ارسال کنند.

 

بر همین اساس، با توجه به اهمیت محیط زیست، در این جشنواره نیز مانند دوره‌ی قبل، آثار منتشر شده در این حوزه به صورت مجزا در بخش ویژه مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

 

این دبیرخانه در فراخوان خود تاکید کرده است تیترها و آثاری که نام پدیدآورنده به صراحت در نشریه بیان نشده یا با نام مستعار منتشر شده‌اند، در صورتی که به مرحله‌ی پایانی راه یابند، با تأیید کتبی نام پدیدآورنده از سوی مدیر مسوول یا سردبیر نشریه، مود بررسی قرار می‌گیرد.

 

علاقه‌مندان شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به نشانی تهران، خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان شهید خالد اسلامبولی، شماره ۲۶، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، واحد انتشارات، دبیرخانه‌ سیزدهمین جشنواره‌ مطبوعات کودک و نوجوان ارسال کنند.

شرکت کنندگان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن مستقیم ۸۸۷۰۳۶۶۰ یا ۹ – ۸۸۷۱۵۵۴۵ داخلی ۴۸۱ تماس بگیرند.

 

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط