نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
برگزاری سومین جشنواره ادبی و هنری دانشجویی ققنوس در خراسان شمالی
کد مطلب: 1002910 تعداد بازدید: 1717 تاریخ انتشار: 1396/08/03 05:05
چاپ خبر
ارسال
آخرین مهلت ارسال آثار تا ۳۰ دی ماه 1396

تبریز تونز

برگزاری سومین جشنواره ادبی و هنری دانشجویی ققنوس در خراسان شمالی

 

دبیر جشنواره ادبی و هنری دانشجویی ققنوس استان گفت : امسال سومین دوره جشنواره هنری دانشجویی ققنوس در استان خراسان شمالی برگزار می شود .

 

به گزارش تبریز تونز به نقل از شیرین طنز، به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ مسعود مرواری دبیر جشنواره ادبی و هنری دانشجویی استان خراسان شمالی گفت : از ابتدای مهرماه امسال فراخوان جشنواره در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی عالی استان خراسان شمالی زده شد و از نقاط برجسته جشنواره حضور و همکاری حوزه هنری استان در بخش‌های مختلف برگزاری جشنواره است.

 

وی افزود : مهم‌ترین هدف جشنواره را شناسایی و تربیت دانشجویان انقلابی است تا بتوانند از هنر برای بیان چالش‌های اصلی نظام استفاده کنند و انگیزه ایجاد شود تا پا به عرصه جنگ فرهنگی و هنری علیه دشمنان بگذارند.

 

مرواری اظهار کرد : محورهای جشنواره ققنوس شامل ایران پایگاه تمدن اسلامی، شهدای مدافع حرم و پدیده تکفیری داعش، اشرافی گرایی و مصرف گرایی، کالای ایرانی بخریم، آسیب‌های اجتماعی در سه حوزه حاشیه نشینی-فضای مجازی-طلاق و طنز اجتماعی است .

 

وی گفت : بخش‌های جشنواره شامل فیلم کوتاه،داستان کوتاه٬ شعر، پوستر٬ عکس، کاریکاتور٬ مستند، انیمیشن و تئاتر خیابانی است که به نفرات برتر جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

 

دبیر جشنواره ادبی و هنری ققنوس افزود : ققنوس محفلی است تا دانشجویان هنرمند در مجمعی دوستانه هنرنمایی کنند.

 

وی با بیان این که آخرین مهلت ارسال آثار تا ۳۰ دی ماه جاری است ، گفت : افرادی که قصد شرکت در جشنواره را دارند می‌توانند با شماره های ۰۵۸۳۲۲۹۶۸۲۰ یا ۰۹۳۷۹۸۰۳۲۷۲ تماس بگیرند و یا به آیدی تلگرامی @mojahed68 و کانال جشنواره ققنوس @ghoghnoos_khs مراجعه کنند .

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط