نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
برگزاری مسابقه جهانی کاریکاتور با موضوع ضدصهیونیستی
کد مطلب: 1000302 تعداد بازدید: 1913 تاریخ انتشار: 1393/09/19 08:42
چاپ خبر
ارسال
برگزاری مسابقه جهانی کاریکاتور با موضوع ضدصهیونیستی بزودی

تبریز تونز

تبریز تونز به نقل از شیرین طنز :

مازیار بیژنی مدیر سایت تازه راه اندازی شده «هولوکارتون» از برگزاری مسابقه جهانی کاریکاتور با موضوع ضدصهیونیستی خبر داد که مقدمه ای برای نمایش آثار خارجی‌ها در این سایت است.
به گزارش تبریز تونز به نقل از  شیرین طنز، مازیار بیژنی کاریکاتوریست و مدیر سایت تازه راه اندازی شده «هولوکارتون» در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: این مسابقه بین المللی مقدمه ای برای انتشار آثار کاریکاتوریست های خارجی در سایت «هولوکارتون» خواهد بود که برنامه ریزی های برگزاری این مسابقه اینترنتی انجام شده و قصد داریم تا پیش از پایان سال جاری آن را برگزار کنیم.
وی افزود: مقدمات این کار انجام شده است و در حال رایزنی برای جذب حمایت های مالی و بودجه مورد نظر آن هستیم و با توجه به این که این مسابقه اینترنتی است و زمان زیادی را نخواهد گرفت، تصور می کنم تا حدود دو هفته دیگر فراخوان آن را به صورت بین المللی اعلام خواهیم کرد و تا یکی دو ماه آینده آن را برگزار خواهیم کرد.
این کاریکاتوریست با بیان این که سایت «هولوکارتون» با اهداف ضد نژادپرستی و ضد صهیونیستی به صورت مستقل راه اندازی شده است، تصریح کرد: هدف ما از راه اندازی این سایت بیشتر نمایش آثار کاریکاتوریست های خارجی با اهداف ضد صهیونیستی و ضد نژادپرستی است، به خصوص هنرمندانی که امکان انتشار آثارشان را در هیچ نشریه و سایت دیگری ندارند و سایت هولوکارتون از آثار آنها با این مضامین استقبال می کند.
او درباره میزان استقبال کاریکاتوریست های خارجی از این سایت و مضامین مورد نظر آن یادآور شد: در سراسر دنیا کاریکاتوریست های بسیاری داریم که در موضوعات ضد صهیونیستی با آنها مشترک هستیم و در این زمینه با ما هم عقیده هستند. این سایت در واقع پایگاهی برای انتشار آثار کاریکاتوریست های دنیا با مضامین ضد صهیونیستی و ضد نژادپرستی اسرائیل خواهد بود.
  بیژنیدرباره همکاری با سایت «ایران کارتون» برای برگزاری این مسابقه بین المللی نیز گفت: با توجه به این که سایت «ایران کارتون» دارای سابقه بسیاری است و در زمینه بین المللی فعالیت دارد، با این سایت همکاری خواهیم داشت.
او در پایان اظهار کرد: در سایت «هولوکارتون» علاوه بر موضوعاتی که ذکر شد به همه مسائلی که مبانی فکری دولت اسرائیل و صهیونیست ها را تشکیل می دهد از جمله ارض موعود و امت برگزیده و دولت جهانی مورد نظر آنها نیز پرداخته می شود، علاوه بر آن اخبار روز دنیا از جمله داعش و جریانات تکفیری نیز مورد نظر ما خواهد بود

تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط