نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
نمایشگاه کاریکاتور هفته مبارزه با قاچاق کالا در سنندج
کد مطلب: 1003336 تعداد بازدید: 1254 تاریخ انتشار: 1397/04/14 02:08
چاپ خبر
ارسال
نمایشگاه کاریکاتور هفته مبارزه با قاچاق کالا در سنندج گشایش یافت

تبریز تونز

نمایشگاه کاریکاتور هفته مبارزه با قاچاق کالا در سنندج گشایش یافت

 

سنندج – طی مراسمی و با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان، نمایشگاه کاریکاتور هفته مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گالری سوره سنندج گشایش یافت.

 

به گزارش تبریز تونز به نقل از خبرنگار مهر، سه شنبه و در جریان برگزاری این نمایشگاه معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان بر بهره برداری از ظرفیت های فرهنگی و هنری در راستای مقابله با قاچاق کالا تاکید کرد.

 

حسین خوش اقبال گفت: تلاش در راستای مقابله با قاچاق کالا یکی از نیازهای لازم و ضروری در استان کردستان به شمار می رود و باید از تمامی ظرفیت های در اختیار در این بخش بهره برداری شود.

 

وی افزود: حمایت از کالای ایرانی یکی از ضرورت های مهم جامعه است و انتظار می رود که هم مردم و هم مسئولان در این زمینه تلاش جدی داشته باشند.

 

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالای استان کردستان نیز در این مراسم گفت: این نمایشگاه به همت کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا، دانشگاه علوم پزشکی و حوزه هنری انقلاب اسلامی برپا شده است.

 

رضا میرزایی یادآور شد: در این نمایشگاه بیش از ۲۵ اثر کاریکاتور از هنرمندان استان کردستان با محوریت قاچاق محصولات سلامت محور و حمایت از تولید داخلی به نمایش عمومی گذاشته شده است.

 

وی گفت: این نمایشگاه تا روز پنج شنبه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر واقع در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج آماده پذیرایی از علاقمندان است.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط