نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
ورکشاپ کاریکاتور روزی حلال
کد مطلب: 1003339 تعداد بازدید: 1650 تاریخ انتشار: 1397/04/17 01:04
چاپ خبر
ارسال
ورکشاپ کاریکاتور روزی حلال با حضور -عباس ناصری- برگزار شد

تبریز تونز

ورکشاپ کاریکاتور  روزی حلال با حضور -عباس ناصری- برگزار شد

 

ورکشاپ کاریکاتور «روزی حلال» با حضور «عباس ناصری» مسئول خانه کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی در حوزه هنری آذربایجان غربی برگزار شد.

 

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، ورکشاپ کاریکاتور «روزی حلال» با حضور «عباس ناصری» از هنرمندان مطرح و مدرس بنام کشور در رشته کاریکاتور و مسئول خانه کاریکاتور حوزه هنری خرسان شمالی ، ۱۱ تیرماه سال جاری در حوزه هنری آذربایجان غربی برگزار شد.

در این ورکشاپ که از برنامه‌های جنبی نهمین جشنواره سراسری کاریکاتور با موضوع روزی حلال است در دو نوبت صبح و عصر با حضور کاریکاتوریست‌های استان آذربایجان غربی بخصوص از شهرستان های بوکان، پیرانشهر و ارومیه برگزار شد ،تاریخچه، مبانی، شیوه اموزشی، تکنیک های طراحی، ایده پردازی و خلق اثر هنری در هنر کاریکاتور مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

 

سوژه یابی، عنصریابی، طراحی و ترکیب بندی صحنه، دسن در کاریکاتور و رنگ آمیزی از دیگر مواردی بودند که در قالب ورکشاپ یکروزه کاریکاتور «روزی حلال» بررسی شدند.

سوژه این ورکشاپ هنری در نوبت بعدازظهر به بررسی نحوه برگزاری جشنواره های داخلی و خارجی و نحوه حضور هنرمندان ایرانی در این جشنواره ها اختصاص داشت که در این راستا موضوع داوری در جشنواره‌ها و اثر هنری شاخص از دیدگاه داوران در جشنواره های تخصصی و عمومی از مباحث داغ این بخش از ورکشاپ روزی حلال بود.

عباس ناصری، مدرس این ورکشاپ یکروزه که به همت واحدهنرهای تجسمی حوزه هنری آذربایجان غربی و همکاری حوزه هنری خراسان شمالی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی برگزار گردید متولد سال ۱۳۵۸ شمسی در شهرستان بجنورد می باشد که مدیریت سایت خبری مجله کارتون، داوری بیش از چهل جشنواره بین المللی در ایران، نروژ، ترکیه و بلغارستان، برنده بیش از ۶۰جایزه ملی و بین المللی، دبیر ۲۰ جشنواره ملی و بین المللی، برگزاری نمایشگاه های انفرادی در داخل و خارج از کشور بخشی از فعالیت ها و افتخارات این کاریکاتوریست مطرح کشور است.

تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط