نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
اعلام بخش‌های دهگانه پنجمین جشنواره هنر مقاومت
کد مطلب: 1003352 تعداد بازدید: 1050 تاریخ انتشار: 1397/04/21 09:39
چاپ خبر
ارسال
اعلام بخش‌های دهگانه پنجمین جشنواره هنر مقاومت

تبریز تونز

 

اعلام بخش‌های دهگانه پنجمین جشنواره هنر مقاومت

پنجمین جشنواره هنر مقاومت در ۱۰ بخش «پوستر و تبلیغات شهری»، «کارتون و کاریکاتور»، «تصویرسازی»، «طراحی صنعتی»، «پرچم و کتیبه»، «تایپوگرافی»، «گرافیک متحرک»، «نقاشی دیجیتال»، «عکس» و بخش ویژه «علمی-پژوهشی» برگزار می‌شود.

بخش‌های پنجمین جشنواره هنر مقاومت از سوی دبیرکل این جشنواره اعلام و مدیر روابط عمومی این رویداد معرفی شد.

به گزارش تبریزتونز  به نقل از روابط عمومی ستاد برگزاری پنجمین جشنواره هنر مقاومت، مسعود نجابتی دبیرکل جشنواره هنر مقاومت با اعلام این خبر گفت: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده و لزوم استفاده از ظرفیت‌های بخش‌های گوناگون عرصه هنر‌های تجسمی کشور، قصد داریم تا پنجمین جشنواره هنر مقاومت را با رویکردی نو و شیوه‌ای بدیع برگزار کنیم؛ لذا با توجه به این موضوع در نظر داریم ان‌شاءالله جشنواره پنجم را در ۱۰ بخش «پوستر و تبلیغات شهری»، «کارتون و کاریکاتور»، «تصویرسازی»، «طراحی صنعتی»، «پرچم و کتیبه»، «تایپوگرافی»، «گرافیک متحرک»، «نقاشی دیجیتال»، «عکس» و بخش ویژه «علمی-پژوهشی» برگزار کنیم. نجابتی در ادامه افزود: امیدواریم با یاری و همیاری کلیه هنرمندان متعهد و متخصص خصوصاً نسل جدید، پرتوان، دانش‌آموخته و هنرمند و نیز همیاری مراکز و نهاد‌های مرتبط، شاهد برگزاری جشنواره‌ای پویا و هدفمند در راستای اشاعه فرهنگ مقاومت در عرصه هنر‌های تجسمی کشور باشیم. مدیر گروه هنر‌های تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح همچنین از اعلام دبیران بخش‌های دهگانه این جشنواره در آینده نزدیک خبر داد.

 

معرفی مدیر روابط عمومی جشنواره هنر مقاومت

مسعود نجابتی همچنین طی حکمی امین صافی‌زاده را به عنوان مدیر روابط عمومی این جشنواره منصوب کرد. در بخشی از این حکم آمده است: «امید است با اتکا به ذات حضرت احدیت (جل جلاله) و برنامه‌ریزی مدون و نیز استفاده از ظرفیت‌های موجود رسانه‌های کشور و تعامل حداکثری با اصحاب رسانه شاهد انعکاس مطلوب و تقویت ابعاد رسانه‌ای پنجمین جشنواره هنر مقاومت باشیم.» پنجمین جشنواره هنر مقاومت به همت گروه هنر‌های تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح و با دبیری مسعود نجابتی دی ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط