نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
نتایج 9 مین جشنواره ملی کارتون و کاریکاتور روزی حلال – بجنورد
کد مطلب: 1003455 تعداد بازدید: 1520 تاریخ انتشار: 1397/06/17 13:04
چاپ خبر
ارسال
برگزیدگان جشنواره ملی کارتون وکاریکاتور در بجنورد معرفی شدند

تبریز تونز

نتایج 9 مین جشنواره ملی کارتون و کاریکاتور روزی حلال – بجنورد

برگزیدگان جشنواره ملی کارتون وکاریکاتور در بجنورد معرفی شدند

 

به گزارش تبریز تونز به نقل از ایرنا- برگزیدگان نهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی با موضوع 'روزی حلال' پنجشنبه شب در بجنورد معرفی شدند.

به گزارش ایرنا در این جشنواره در بخش کارتون 415 اثر از 123 هنرمند از استان‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که هیات داوران 'جابر اسدی' از تبریز، 'طاهر شعبانی' از همدان و 'مهناز یزدانی' از اصفهان را به ‌عنوان برگزیدگان بخش کارتون معرفی کردند.

همچنین در این بخش 'سجاد رافعی' از اهواز، 'مجتبی فیضی' از فولادشهر، 'محمود نظری' از همدان، 'محمدحسین اکبری' از جهرم، 'محمد افلاک' از کرج، 'مجاهده پورشمسیان' از کرج، 'ناهید مقصودی' از کرج، 'پویا عبدلی' از کرمانشاه، 'سامان احمدی' از کرمانشاه و 'رضا حمیدی مطلق' از سمنان به‌عنوان هنرمندان شایسته تقدیر معرفی شدند.

' حامد مرتضوی' هم جایزه دبیرخانه را از آن خود کرد.

در بخش کاریکاتور جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور خراسان شمالی که شامل طراحی چهره استاد علیزاده بود 75 هنرمند از استان‌های مختلف کشور 113 اثر ارسال کردند که 'داود هوشمند' از قوچان، 'عقیل رستگاری' از مانه و سملقان و 'سامان ترابی' از اهواز به‌ عنوان برگزیدگان این بخش مورد تقدیر قرار گرفتند.

'ابوالقاسم تهانیان' از برازجان، 'عارف نیازی' از کرمانشاه و 'نادر رحمانی' از مازندران به‌عنوان نفرات شایسته تقدیر این بخش معرفی شدند.

دبیرخانه نهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی در بخش کاریکاتور جایزه خود را به سیدتقی رضایی تقدیم کرد.

احمدی عربانی، بهمن عبدی، محمدرضا دوست محمدی، سعید نوروزی و عباس ناصری آثار نهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور خراسان شمالی را داوری کردند.

استان خراسان شمالی از قطب های کارتون و کاریکاتور در کشور شناخته می شود و اکنون بیش از 40 هنرمند فعال در این حوزه دارد.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط