نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
نمایشگاه کاریکاتور چهره های ماندگار در اصفهان
کد مطلب: 1003503 تعداد بازدید: 1508 تاریخ انتشار: 1397/07/12 14:32
چاپ خبر
ارسال
نمایشگاه کاریکاتور چهره های ماندگار در اصفهان برگزار می شود

تبریز تونز

نمایشگاه کاریکاتور چهره های ماندگار در اصفهان برگزار می شود

 

خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان، تمامی علاقه مندان به کاریکاتور چهره را به دیدن نمایشگاه کاریکاتور چهره آثار حمیدرضا حیدری صفت دعوت می کند.

 

به گزارش تبریز تونز به نقل از شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، نمایشگاه «چهره های ماندگار» در ساعت ۱۷ روز پنجشنبه ۱۲ مهر در گالری نقشخانه حوزه هنری (مجتمع سوره) واقع در خیابان آمادگاه افتتاح می شود و تا ۱۷ مهر ادامه خواهد داشت.

 

پیام پورفلاح مدیر خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان در خصوص این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با موضوع چهره های ماندگار جهان است و شامل ۴۰ اثر در ابعاد A3 است که اغلب از سال ۹۵ تا کنون اجرا شده اند، این آثار با تکنیک هاشور و بوسیله راپید اجرا شده است.

 

وی افزود: در این نمایشگاه همانطور که از خود عنوان هم پیداست، تمرکز بر روی چهره ی بزرگان سینما، مشاهیر ادبیات، موسیقی و فلسفه ایران و جهان است به پاس زحمات آن بزرگواران و ادای دینی هر چند کوچک به این اسطوره ها.

 

گفتنی است، حمیدرضا حیدری صفت متولد ۱۰ بهمن ۱۳۷۷ می باشد و کار حرفه ای خود را در سال ۱۳۹۱(با طراحی چهره و از۱۳۹۲ کاریکاتور چهره) شروع نمود. وی از شهریورماه ۱۳۹۳، با مجله خط خطی، اصفهان نیمروز، روزنامه اصفهان امروز و ضمیمه طنز نیش خط(روزنامه قانون) همکاری داشته است.

 

از جوایز این هنرمند می توان به نفر برگزیده در بخش چهره هفتمین نمایشگاه سالانه خانه کاریکاتور اصفهان، کسب رتبه نخست در استان اصفهان، کسب رتبه اول ناحیه ۳ اصفهان اشاره کرد. شرکت در نمایشگاه های گروهی خانه کاریکاتور اصفهان، راهیابی به نمایشگاه بین المللی پیراسیکابا و برپایی نمایشگاه انفرادی در سال ۱۳۹۵و برپایی دومین نمایشگاه انفرادی ۱۳۹۶ را در کارنامه این کاریکاتوریست می توان دید

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط