نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
فراخوان سومین جشنواره رسانه ای ابوذر کرمانشاه- بخش کاریکاتور
کد مطلب: 1003522 تعداد بازدید: 1780 تاریخ انتشار: 1397/07/21 14:30
چاپ خبر
ارسال
آخرین مهلت ارسال اثار تا پایان ۳۰ آبانماه

تبریز تونز

فراخوان سومین جشنواره رسانه ای ابوذر کرمانشاه- بخش کاریکاتور

کرمانشاه_مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه از آغاز فراخوان سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان خبر داد.

 

به گزارش تبریز تونز به نقل از خبرنگار مهر و به نقل از سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه، حسن موحد اظهارداشت: علاقه مندان می توانند جهت شرکت در سومین جشنواره رسانه ای ابوذر آثار خود را در هفت محور به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: به منظور حمایت از توان نیروهای بومی جهت انعکاس واطلاع رسانی اخبار سومین جشنواره رسانه ای ابوذر اقدام به تشکیل کانال های اطلاع رسانی در پیام رسان های داخلی کردیم.

 

وی با بیان اینکه علاقه مندان می توانند تا پایان ۳۰ آبانماه آثار خودرا به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، افزود:محورهای سومین جشنواره رسانه ای ابوذر شامل مقاومت و دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن شناسی، اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی،مبارزه با آسیب های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی است که در قالب عکس، موشن گرافی، خبر،گزارش (تلویزیونی _مطبوعاتی)، کاریکاتور، فیلم، انیمیشن، نماهنگ، فیلم نامه و مقاله برگزار می شود.

 

موحد بیان کرد: در این جشنواره موضوع وحدت اقوام و مذاهب به عنوان بخش ویژه جشنواره برگزار می شود و از آثار برتر در این زمینه نیز تجلیل می شود.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: سال گذشته دومین جشنواره رسانه ای ابوذر با استقبال علاقه مندان از سراسر استان در محورهای مختلف برگزارشد که در بخش یادداشت و سرمقاله خبرنگار بسیجی کرمانشاه موفق به کسب رتبه سوم در مرحله کشوری شد.

 

وی در پایان ابراز داشت: علاقه مندان می توانند آثار خود را آدرس ایمیل jashnvarehresaneh@gmil.com و آیدی jashnvarehresaneh@ ارسال کنند.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط