نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
بررسی 400 اثر در مسابقه کارتون و کاریکاتور کتاب
کد مطلب: 1003531 تعداد بازدید: 1057 تاریخ انتشار: 1397/07/30 13:07
چاپ خبر
ارسال
بررسی 400 اثر در مسابقه کارتون و کاریکاتور کتاب

تبریز تونز

بررسی 400 اثر در مسابقه کارتون و کاریکاتور کتاب

دبیر نخستین دوره مسابقه طراحی كارتون و كاريكاتور کتاب با اشاره به بررسی 400 اثر در جریان داوری از تجلیل یک پیشکسوت کارتونیست در آیین اختتامیه خبر داد.

بررسی 400 اثر در مسابقه کارتون و کاریکاتور کتاب

 

هادی حیدری؛ دبیر نخستین دوره مسابقه طراحی كارتون و كاريكاتور با موضوع «کتاب» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) درباره این رویداد فرهنگی بیان کرد: داوری نخستین دوره مسابقه کارتون و کتاب با بررسی 400 اثر به پایان رسید و آثار از سوی  سه داور؛ یعنی کامبیز درم‌‌بخش، حسن کریم‌زاده و محمد‌رضا دوست‌محمدی در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب به‌عنوان مجری این رویداد فرهنگی داوری شد.

 

وی با اشاره به نتایج داوری مسابقه افزود: در آیین اختتامیه که زمان و مکان آن به زودی اعلام خواهد شد، سه اثر به‌عنوان اثر برگزیده و سه اثر شایسته تقدیر معرفی و از صاحبان آن‌ها تجلیل می‌شوند. تقدیر از یک پیشکسوت کارتونیست، بخش دیگر آیین اختتامیه مسابقه است.

 

حیدری ادامه داد: گستره شرکت‌کنندگان نخستین دوره مسابقه کارتون و کتاب بسیار متنوع بود و آثار از سراسر کشور به دبیر‌خانه اثر ارسال شد؛ آنچنانکه میزان استقبال، منجر به تمدید مهلت ارسال از 25 شهریور به 10 مهر‌ماه شد.

 

مسابقه طراحی كارتون و كاريكاتور با موضوع «كتاب» به‌ مناسبت چهلمين سال پيروزی انقلاب اسلامي، همزمان با هفته كتاب از سوی موسسه خانه كتاب برگزار خواهد شد.

 

در اين مسابقه، نفر اول جايزه ۴۰ ميليون ريالی، نفر دوم جايزه ۲۰ ميليون ريالی و نفر سوم جايزه ۱۰ ميليون ريالی دريافت می‌كند.

 

آثار راه ‌يافته به بخش نمايشگاه در قالب كتابی نفيس منتشر می‌شود و به صاحبان آثار اهدا خواهد شد.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط