نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
برپایی نمایشگاه گروهی کارتون و کاریکاتور با موضوع کتاب در سنندج
کد مطلب: 1003555 تعداد بازدید: 1084 تاریخ انتشار: 1397/08/13 01:57
چاپ خبر
ارسال
برپایی نمایشگاه گروهی کارتون و کاریکاتور با موضوع کتاب در سنندج

تبریز تونز

 

برپایی نمایشگاه گروهی کارتون و کاریکاتور با موضوع کتاب در سنندج

نخستین نمایشگاه گروهی کارتون انجمن کارتون و کاریکاتور کردستان با موضوع کتاب با حضور مدیر کل و معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و جمعی از مسئولان و هنرمندان در محل نگارخانه ارشاد (گالری هنر) سنندج افتتاح شد.

 

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سرپرست خانه کارتون و کاریکاتور کردستان گفت: در این نمایشگاه که با موضوع کتاب و در قالب ۳۱ اثر از ۲۵ تن از هنرمندان و هنرجویان انجمن کارتون و کاریکاتور در معرض دید عموم قرار گرفت.

 

امیر سهیلی ادامه داد: نمایشگاه کارتون کتاب حاصل تولید آثار ورک شاپ هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب می‌باشدکه در یک کارگاه یک روزه ارائه شد.

 

این کارتونیست سنندجی، با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دایر شده است، افزود: بهزاد تارا، امیر سهیلی، سیامک غلامی، کاوه رضا قلی، محمد سامان صولی، محمد رضا حق شناس، گلاله کمانگر، اردشیر صادق وزیری، علی قناعت، خبات ساعدی، محدثه گل محمدی، مینا گل محمدی، مبین ساعدی، چیمن شجاعی، سارا شاه محمدی، سپیده شاه محمدی، روژان تخمیری، کانی پیریانی، نازیلا نوری، اسرا زندسلیمی، آسو زندسلیمی، اوین رضایی راد، سودابه حسینی، کوروش آفاقی و آروین صلواتی از جمله هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه عرضه شده است.

 

سهیلی خاطر نشان کرد: انجمن کارتون و کاریکاتور استان کردستان از تیرماه سالجاری با حضور ۴۰ نفر از هنرمندان مطرح و بین المللی و هنرجویان این شاخه از هنر‌های تجسمی آغاز بکار کرده است و در این مدت کوتاه علاوه بر کارگاه مذکور دو نمایشگاه در سنندج و تبریز در هفته پیش رو برگزار کرده است.

 

نخستین نمایشگاه گروهی کارتون و کاریکاتور کردستان از ۱۲ لغایت ۱۷ آبان جاری در دو نوبت صبح و عصر در گالری هنر سنندج پذیرایی بازدید علاقه‌مندان است.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط