نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
هنر کاریکاتور در سبد کالای ضروری مردم جایگاهی ندارد
کد مطلب: 1003814 تعداد بازدید: 1102 تاریخ انتشار: 1398/01/26 14:34
چاپ خبر
ارسال
یک کارتونیست گفت: هنر، در سبد کالای ضروری مردم جایگاهی ندارد.

تبریز تونز

هنر کاریکاتور در سبد کالای ضروری مردم جایگاهی ندارد

 

یک کارتونیست گفت: هنر، در سبد کالای ضروری مردم جایگاهی ندارد.

 

به گزارش تبریز تونز به نقل از شیرین طنز، عباس ناصری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه خراسان شمالی، با اشاره به اینکه سبد کالای ضروری مردم تنها اقلام روزمره مانند نان، برنج و… است، اضافه کرد: تا زمانی که هنر، در سبد کالای ضروری مردم قرار نگیرد حمایت دستگاه های مربوطه نیز به تنهایی کافی نیست و هنر نیز جایگاه خود را پیدا نمی کند.

 

وی با بیان اینکه باید مردم جای خالی هنر و کاریکاتور را در سفره زندگی خود حس کنند، اظهار کرد: اگر به شرایطی رسیدیم که با نبود هنر، مردم جای خالی آن را حس کنند و متقاضی آن باشند، می توان گفت هنر جایگاه خود را پیدا کرده است.

 

ناصری در رابطه با هنر کاریکاتور افزود: اهمیت کاریکاتور بسیار زیاد است و هنر شناخته شده ای نیز است اما استقبال کمتر از این هنر به دلیل سخت بودن این رشته است.

 

وی با اشاره به اینکه اگر شخصی می خواهد هنر کاریکاتور را ادامه دهد باید دارای ویژگی هایی باشد، تاکید کرد: برای اینکه بتوان کاریکاتور را به صورت حرفه ای دنبال کرد، باید روانشناس، فیلسوف، جامعه شناس و… خوبی بود تا بتوان آثار ماندگار و حرفه ای را از خود برجای بگذاری.

 

ناصری اثرات این هنر در زندگی روزمره افراد را اینگونه بیان کرد: شخصی که این هنر را دنبال می کند به دلیل اینکه باید ویژگی های روانشناسی، جامعه شناسی و… را داشته باشد، نگاه متفاوتی به اطراف خود دارد و در تصمیمات و کارهای اصلی و روزمره افراد نیز می تواند بسیار کمک کننده باشد.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام: کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:
ایمیل:
نظر شما:
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط