نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟



روز جهانی کارتونیست ها
تمدید مهلت ارسال آثار به مرگ بر آمریکا
کد مطلب: 1000390 تعداد بازدید: 2081 تاریخ انتشار: 1393/10/12 00:12
چاپ خبر
ارسال
تمدید مهلت ارسال آثار به مرگ بر آمریکا

تبریز تونز

تبریز تونز به نقل از کاریکاتورآنلاین:

با توجه به حجم بالای آثار ارسالی در مهلت معین شده اولیه و تقاضای هنرمندان جهت تمدید مهلت ارسال آثار، زمان تحویل آثار تا اول بهمن ماه سال جاری تمدید گشت.

میثم محمد حسنی دبیراجرایی دومین جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا  از تمدید مهلت ارسال آثار به این جایزه بزرگ خبر داد.

حسنی افزود: با توجه به حجم بالای آثار ارسالی در مهلت معین شده اولیه و تقاضای هنرمندان جهت تمدید مهلت ارسال آثار، زمان تحویل آثار تا اول بهمن ماه سال جاری تمدید گشت.

گفتنی است دومین جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا به همت سازمان فضای مجازی سراج، سازمان رسانه ای اوج،حزب الله سایبر، نصر تی وی، بسیج شهرداری تهران، خبرگزاری تسنیم و خبرگزاری فارس با محوریت استکبار ستیزی برگزار می گردد. همچنین سایت رسمی دبیرخانه دائمی این جشنواره، به‌نشانی www.dw-usa.com  جهت ارائه آثار در دسترس است.

میثم محمد حسنی دبیر دومین جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا در گفت و گو با حزب الله سایبر با اعلام خبر برگزاری دومین جایزه بزرگ بین المللی مرگ بر آمریکا از آغاز این جایزه بزرگ همزمان با پایان مذاکرات هسته ای ایران و ۱+۵ و ایام شانزدهم آذر و روز دانشجو خبر داد.
این جایزه بزرگ با موضوعات : “چرا مرگ بر آمریکا؟”، “چرا آمریکا غیرقابل اعتماد است؟”، “آمریکا و عهدشکنی”، “آمریکا و خودبرتربینی”، “آمریکا و حقوق بشر”، “آمریکا و ظلم”، “آمریکا و اسلام‌هراسی”، “آمریکا و ایران‌هراسی”، “آمریکا در چنبره صهیونیسم جهانی”، “آمریکا و استعمار فرانو”، “دموکراسی دروغین در آمریکا”، “آمریکا و دیکتاتوری” و “آمریکا و جنبش ۹۹%” و همچنین “آمریکا و تروریسم پروری” برگزار می شود.

این جشنواره با حمایت و همت حزب‌الله سایبر، سازمان فضای مجازی سراج، سازمان هنری رسانه‌ای اوج، خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری فارس و شبکه نصر‌ تی‌وی برگزار می‌شود.
آثار ارسالی به دبیرخانه جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا در دو بخش اصلی و جانبی بررسی خواهند شد.
موضوعات بخش اصلی عبارتند از : عکس، پوستر و کاریکاتور
و موضوعات بخش جانبی نیز عبارتند از : مستند و کلیپ، سرود، مقاله، وبلاگ و نرم افزار ها و اپلیکشن های موبایل

در بخش اصلی جوایز نفرات اول در هر بخش ۱۰۰ میلیون ریال، نفرات دوم در هر بخش ۵۰ میلیون ریال و نفرات سوم در هر بخش ۲۰ میلیون ریال است.
در بخش جانبی نیز جوایز نفرات اول در هر بخش ۳۰ میلیون ریال، نفرات دوم در هر بخش ۱۵ میلیون ریال و نفرات سوم در هر بخش ۷ میلیون ریال است

گفتنی است اختتامیه این جایزه بزرگ همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
اطلاعات تکمیلی و نحوه ارسال آثار و اسامی داوران متعاقبا اعلام خواهد شد. همچنین سایت رسمی دبیرخانه دائمی این جشنواره، به‌نشانی www.dw-usa.com در دسترس است.

جهت دیدن شرایط جشنواره این قسمت را کلیک کنید

تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط