نظرسنجی
≡ آیا به نظر شما کارتونیست ها در قبال جامعه وظیفه خود را انجام داده اند ؟





روز جهانی کارتونیست ها
نمایشگاه کاریکاتور -خویشتن خویش را کنیم آباد- در اصفهان
کد مطلب: 1003909 تعداد بازدید: 947 تاریخ انتشار: 1398/03/19 14:32
چاپ خبر
ارسال
نمایشگاه کاریکاتور -خویشتن خویش را کنیم آباد- در اصفهان

تبریز تونز

نمایشگاه کاریکاتور -خویشتن خویش را کنیم آباد- در اصفهان

 

خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان و موسسه سلامت روان طوبی با همکاری سازمان بهزیستی اصفهان، نمایشگاه “خویشتن خویش را کنیم آباد” را با موضوع “خویشتن” در خانه هنرمندان اصفهان از ۱۸ خرداد ماه دایرمی کند.

 

به گزارش تبریز تنز به نقل از شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، این نمایشگاه محصول محتوای یک دوره ی برگزاری کارگاه آموزشی با حضور دکتر نمازی و دکترسلطان الکتابی و هنرمندان خانه کاریکاتور اصفهان است.

 

پیام پورفلاح مدیر خانه کاریکاتور اصفهان در خصوص برگزاری این کارگاه گفت: در طول برگزاری این کارگاه‌ها هنرمندان علاوه بر دریافت محتوای آموزشی به خلق آثار هنری پرداختند.

 

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره ارتقا رشد شخصیتی، آشنایی عمیق تر با موضوع خویشتن و ارزشمندی درونی هنرمند، خودآگاهی و از طرفی خلق آثار هنری با این موضوعات به منظور تاثیرگذاری اجتماعی بوده است.

 

وی تصریح کرد: این نمایشگاه شامل ۳۳ اثر کاریکاتور، گرافیک، تصویرسازی و طنز بوده و ابعاد آثار و تکنیک آن‌ها آزاد است.

 

پورفلاح خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه هنرمندانی چون افروز رجایی، امیرمالک صالحی، پیام پورفلاح، جمال الدین اعتباریان، ریحانه کریمیان، سجاد حمزه، سعید شعبانی، سمانه محمودی، عالیه مظاهری، فریبا زمانی، محمد پوررشیدی، محمدعلی خوشکام، منصوره دهقانی، مهسا ملک زاده، ندا زمانی، نسیم صلاحی، نگین نقیه آثار خود را ارائه داده اند.

 

آیین گشایش نمایشگاه “خویشتن خویش را کنیم آباد” روز شنبه ۱۸ خردادماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۷ تا ۲۰ در گالری خانه هنرمندان (اصفهان، چهارراه آبشار، پارک ایثارگران) برگزار می شود و این نمایشگاه تا ۳۱ خردادماه ادامه خواهد داشت.

 

لازم به ذکر است نشست‌ها و دورهمی‌هایی با حضور هنرمندان و متخصصان مباحث انسان‌شناسی و روانشناسی به عنوان ویژه‌برنامه‌های جنبی این نمایشگاه برگزار خواهد شد که به زودی جزییات آن منتشر می شود.

انتشار یافته: 0 | بررسی نشده: 0 | غیرقابل انتشار: 0
نظری برای خبر فوق ارسال/منتشر نشده است.
پس از ارسال، نظر شما در صورت تائید مدیر سایت بلافاصله منتشر خواهد گردید اما ایمیلتان همیشه مخفی باقی خواهد ماند.

نام:   کد عدم هرزه نگاری
» کد تائید:  
ایمیل:  
نظر شما:  
تبلیغات
آخرین مطالب
لینک های مرتبط